برخی رسانه‌های زنجیره‌ای قصد دارند با حاشیه سازی وزارت بهداشت را زمین‌گیر کنند

برخی رسانه‌های زنجیره‌ای قصد دارند با حاشیه سازی وزارت بهداشت را زمین‌گیر کنند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دشمن نمی‌خواهد ایران در حوزه های بهداشت و درمان پیشرفت کند لذا با سنگ اندازی و ایجاد حاشیه و مسائل بی اهمیت سعی دارند تا علیه یک حرکت جهادی ایستادگی کنند.

محمدحسین‌قربانی عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتشار اخباری مربوط به اعلام کاندیداتوری سید حسین قاضی زاده هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که توسط یکی از روزنامه های زنجیره ای منتشر شده بود گفت: هاشمی به عنوان وزیر بهداشت دولت یازدهم به پاس انجام تمام و کمال وظایف، مدیریت بسیار ارزنده و تحقق برنامه‌های ارائه شده خود، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، وی از هر گونه حاشیه دوری می‌کند و به هیچ عنوان در فکر چنین اقدامات سیاسی و حزبی نبوده و نیست. لذا این سبک حاشیه سازی‌ها و شیطنت‌های رسانه‌ای  تنها با هدف ایجاد انحراف در مسیر موفق هاشمی طراحی شده است و یکی از مهره های کارآمد دولت این چنین زمین گیر شود.

وی در خصوص نحوه تعامل وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و فعالیت های بسیار ارزشمند وزیر بهداشت اظهار داشت: آقای هاشمی از معدود وزیرانی است که با کمیسیون مربوطه خود تعامل بسیار سازنده ای دارد، لذا این همکاری ارزشمند سبب شده است تا فعالیت های بسیار خوب و چشم‌گیری توسط وی انجام شود. اعتبار بهداشتی نیز به پاس زحمات وی رقم قابل توجهی است که نشان از اعتماد مجلس به این فرد خدوم و تیم فعال خودش دارد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در پایان تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران در حوزه های بهداشت و درمان پیشرفت کند لذا با سنگ اندازی و ایجاد حاشیه و مسائل بی اهمیت سعی دارند تا علیه یک حرکت جهادی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon