یادواره شهید آیت‌الله ربانی در شیراز برگزار می‌شود


یادواره شهید آیت‌الله ربانی در شیراز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان فارس از برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی ‌در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار مجتبی مینایی‌فرد عصر امروز در نشست خبری ستاد یادواره شهدای سادات استان فارس، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در استان با برگزاری کنگره سرداران در سه بخش در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهر شیراز حدود پنج هزار شهید در راه دفاع از کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است، تصریح کرد: در این حوزه باید بیشتر کار کرد زیرا کمتر به آن پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان پنج نوع یادواره شهدای قشری، شهدای تخصصی، یادواره شهدای ویژه و شاخص برنامه‌ریزی شده، عنوان کرد: امروز تعداد شهدای هر بخش و قشر به خوبی مشخص و قابل دسترسی است و در سطح استان فارس حدود 400 شهید روحانی شناسایی شده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان فارس از برگزاری یادواره شهید آیت‌الله ربانی در 30 بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات مشارکت و هم‌افزایی مردم در برگزاری این برنامه‌ها و یادواره‌های شهداست که تا پایان امسال در 10 محله شیراز یادواره شهدا برگزار می‌شود.

سردار مینایی‌فرد با اشاره به اینکه این یادواره‌ها در قالب طرح حرم یک در شهر شیراز و حرم دو در مناطق استان فارس اجرا می‌شود، اظهار داشت: واگذاری اجرای این برنامه‌ها به مردم به صورت کار برنامه‌ریزی شده در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد و در مرحله بعد برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان فارس با بیان اینکه معرفی شهدا به عنوان بهترین الگو به اقشار مختلف ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: باید به صورت عملی به این موضوع پرداخته شود و در موضوعات محتوایی و کارهای ماندگار پس از برگزاری یادواره باید ورود کرد و بدان پرداخت.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon