بافت‌های فرسوده یاسوج با تغییر کاربری‌ ساماندهی شود

بافت‌های فرسوده یاسوج با تغییر کاربری‌ ساماندهی شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی موجود در شهر یاسوج در کمترین زمان ممکن ساماندهی شود.

به گزارش خبرگزارزی تسنیم از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست بررسی بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی موجود در شهر یاسوج، اظهار داشت: انتظار می‌رود بافت فرسوده متعلق به ادارات و سازمان‌های دولتی در شهر یاسوج جهت کاربری‌های عمومی از جمله پارکینگ اختصاص داده شود.

وی عنوان کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز و پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد از رسد و مهاجرات بالایی برخوردار است و باید با توجه به این شرایط و آینده نگری برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شود.

زارعی با اشاره به اینکه 13 درصد از حوزه شهر یاسوج بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: 270 هکتار از مساحت این شهر در حوزه بافت فرسوده واقع شده که باید با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی بفکر اصلاح این روند باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در صورت اصلاح و بهسازی بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاهای غیر رسمی یاسوج به طور حتم شاهد تعادل زندگی شهری و ازفایش ارزش افزوده سرمایه گذاری در حوزه مسکن هستیم.

زارعی افزود: دولت تدبیر و امید برای ساماندهی بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاهای غیر رسمی یک عزم جدی دارد تا بتواند نابرابری را در جامعه شهری متعادل کند.

وی با تاکید بر اینکه در شهر یاسوج با مشکل جدی نبود پارکینگ مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: فروش پیاده رو، معابر و ...توسط برخی ادارت به گمان اینکه پول بیشتری برای خزانه تامین کنند، یک زنگ خطر است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon