بخشی از بودجه زیارت خراسان رضوی به شهرستان کاشمر اختصاص می‌یابد‌

بخشی از بودجه زیارت خراسان رضوی به شهرستان کاشمر اختصاص می‌یابد‌

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بخشی از بودجه زیارت خراسان رضوی به شهرستان کاشمر اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، محمود رسولی‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر زائران کاشمر اظهار داشت: مسئله بودجه زیارت و اختصاص آن به استان‌های کشور از حدود سه سال قبل آغاز شده ‌و معاونتی به همین نام نیز بنا بر اهمیت مسئله تشکیل شده است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ردیف بودجه زیارت تنها در سه استان خراسان رضوی، قم و فارس وجود دارد و رویکرد اصلی این بودجه نیز تعمیق و اثربخشی بیشتر فعالیت‌های مرتبط با زیارت است.

رسولی نژاد بیان کرد: اعتباراتی که در قالب این طرح به استان اختصاص پیدا کرده است مطابق با انتظارات و ردیف‌های تعیین شده نبوده ‌و میزان تحقق این بودجه به هیچ وجه با انتظارات ما همخوانی نداشته است.

وی با اشاره به اختصاص سه میلیارد و 900 میلیون تومان از بودجه زیارت به استان در سال گذشته خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات این بودجه، بخشی نیز به شهرستان کاشمر اختصاص پیدا کرد که بخش عمده آن مربوط به فضاسازی بولوار امامزاده سید مرتضی(ع) است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه زیارت است و باید با اختصاص اعتبارات مناسب زمینه حضور بیشتر زائران و همچنین خدمت رسانی بهتر به آنها را فراهم کنیم.

رسولیان گفت: همچنین باید از ظرفیت مشارکت مردمی در توسعه طرح‌های عمرانی این شهرستان استفاده بهینه انجام شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon