۷ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای اشتهارد هزینه شد


7 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای اشتهارد هزینه شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومان صرف گازرسانی به روستاهای جنوب‌غربی این شهرستان شده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تا کنون در شهرستان اشتهارد به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن دو جلسه ستاد دهه فجر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌ریزی‌های ستاد دهه فجر شهرستان اشتهارد به گونه‌ای بوده که محور امور به دست مردم باشد، افزود: در تمامی محله‌های این شهرستان جشن بزرگ انقلاب با محوریت و مسئولیت مردم هر منطقه و محله برگزار می‌شود.

فرماندار اشتهارد با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در کلیه مساجد سطح شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با همت و همکاری آموزش و پرورش در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش‌آموزان در دستور کار است.

اینانلو با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقه از وصایای امام(ره) به طور جدی در حال پیگیری است، اظهار داشت: پروژ‌ه‌های عمرانی این شهرستان 18 بهمن ماه با حضور استاندار البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژ‌ه گازرسانی روستاهای اشتهارد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر سال جاری است، تصریح کرد: اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومان صرف گازرسانی به روستاهای جنوب‌غربی این شهرستان شده است.

فرماندار اشتهارد با اشاره به اینکه امید است دهه فجر امسال با شکوه و تنوع بیشتری برگزار شود، خاطرنشان کرد: سایر پروژه‌های عمرانی شهرداری در سطح شهرستان در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon