از توصیه‌ها برای جلوگیری از فساد اداری تا رونمایی ازکتاب شهدای هنرمند البرز


از توصیه‌ها برای جلوگیری از فساد اداری تا رونمایی ازکتاب شهدای هنرمند البرز

خبرگزاری تسنیم: استان البرز در هفته‌ای که گذشت شاهد توصیه‌های امام جمعه کرج در مورد جلوگیری از وقوع فساد در ادارات و آمادگی این استان برای برگزاری مراسمات دهه فجر بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، استان البرز در هفته‌ای‌که گذشت شاهد اتفاقات و حوادث گوناگونی از جمله اظهارات امام‌جمعه کرج در زمینه  لزوم تلاش برای جلوگیری از فساد اداری و آمادگی استان برای برگزاری مراسمات ویژه دهه مبارک فجر بود.

مسئولان مانع از گسترش فساد اداری در دستگاه‌های دولتی شوند

 امام‌جمعه کرج گفت: مسئولان ادارات و مدیران کل برای جلوگیری از اینکه مفاسد دامن‌گیر آنان شود، در رصد دقیق مجموعه خود قدم بردارند و نگذارند در زیر مجموعه آنان فسادی رخ دهد.

57 کیلوگرم حشیش در البرز کشف شد

فرمانده انتظامی البرزگفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز یک دستگاه تریلر حامل مقدار 57 کیلوگرم حشیش در پوشش مواد شیمیایی توقیف و در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

تعلل در اجرای پروژه قطارشهری کرج توجیه ندارد

 عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شرکت پیمانکار قطار شهری کرج برخلاف تعهدات خود عمل می‌کند گفت: هیچ توجیهی برای تعلل در اجرای پروژه قطار شهری کرج وجود ندارد.

مدیریت گرم‌خانه‌ها در البرز نیازمند ساماندهی است

 عضو شورای شهر کرج گفت:مدیریت گرم‌خانه‌ها در البرز باید به صورت جمعی باشد و از دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، بهزیستی، فرمانداری، استانداری و دیگر مجموعه‌ها استفاده شود.

افزایش استفاده از انرژی‌های نو در کشور پیگیری می‌شود

 معاون فناوری پژوهشگاه مواد و انرژی از توسعه و افزایش استفاده از انرژی‌های نو و پاک در کشور خبر داد.

طرح حفظ قرآن کریم در البرز برگزار می‌شود

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری "طرح حفظ قرآن کریم" در اسفندماه امسال در استان البرز خبر داد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در البرز راه‌اندازی می‌شود

 نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه کرسی تلاوت قرآن‌کریم در البرز راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این برنامه از حضور قاریان استانی و کشوری استفاده می‌شود.

راهبرد اقتصاد مقاومتی در سازمان‌های شهرداری کرج اجرا نمی‌شود

 رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در شهرداری کرج رعایت نمی‌شود، گفت:با توجه به منویات مقام معظم رهبری لازم است ادارات و شهرداری‌ها بیشتر به این مهم توجه کنند.

طرح ملی استعدادیابی ورزشی در مدارس البرز اجرا می‌شود

مسئول پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان البرز گفت: طرح ملی استعدادیابی ورزشی در مدارس با همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش البرز به عنوان پایلوت کشوری اجرا می‌شود و در نهایت 400 نخبه ورزشی از مدارس استان معرفی می‌شوند.

خط اتوبوس BRT در فردیس راه‌اندازی شود

 عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه باید با همتی مضاعف خط اتوبوس BRT در فردیس راه‌اندازی شود، گفت: باید به تعهداتی که به مردم می‌دهیم عمل کنیم و از دادن وعده‌های دروغ به مردم پرهیز کنیم.

مراسم 22 بهمن امسال با سخنرانی محسنی اژه‌ای در کرج برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در کرج توسط حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای معاون اول قوه‌قضائیه انجام می‌شود

جدایی ملت از شهدا «آرمان دشمنان» نظام جمهوری اسلامی است

 جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برنامه‌های دشمنان برای جدایی از مسیر شهدا برنامه‌ریزی شده است، گفت: باید مراقب باشیم ما را از مسیر شهدا جدا نکنند چراکه این موضوع «آرمان دشمنان» است.

«شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» فضا را برای گرایش به اسلام غبارآلود می‌کنند‌

 نماینده ولی‌فقیه در استان البرز معتقد است: «شیعه لندنی» و «اهل تسنن آمریکایی» فضا را برای گرایش به اسلام غبارآلود می‌کنند‌.

حل معضل مهاجرت و تکدی‌گری در استان البرز نیازمند برنامه‌ریزی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز با بیان اینکه استان البرز با معضلات و مشکلات مختلفی رو‌به‌رو است، گفت: افزایش مهاجرت و تکدی‌گری به این استان از جمله‌ مشکلات مطرح آن محسوب می‌شود که نیازمند چاره‌اندیشی است.

بازسازی کاخ مروارید نیازمند اعتبار 30 میلیارد تومانی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: برای بازسازی کاخ مروارید بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کتاب شهدای هنرمند استان البرز در دهه فجر رونمایی می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برای نخستین بار در استان کتاب شهدای هنرمند ‌در دهه فجر رونمایی می‌شود.در جلسه درس اخلاق مطرح شد

روایت آیت‌الله حسینی‌‌همدانی از گناهان "زبان" و مضرات پرگویی

امام‌جمعه کرج در کلاس درس اخلاق این هفته درباره لزوم پرهیز از سخن گفتن زیاد و آثار بد این موضوع مواردی را مطرح کرد.

82 پروژه در دهه فجر در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ساوجبلاغ گفت: 82 پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 158 میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon