کمیته‌های ۲۴ گانه محرومیت‌زدایی در قزوین تشکیل شد


کمیته‌های 24 گانه محرومیت‌زدایی در قزوین تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: در راستای محرومیت زدایی از مددجویان کمیته امداد قزوین، کمیته‌های ۲۴ گانه محرومیت زدایی با عضویت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در قزوین تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت صفری در نشست خبری که صبح امروز در محل سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی قزوین برگزار شد اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی از مددجویان کمیته امداد قزوین، کمیته‌های 24 گانه محرومیت زدایی با عضویت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در قزوین تشکیل شد که ریاست این شورا بر عهده کمیته امداد امام خمینی قزوین است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در زمینه فرهنگ‌سازی برای محرومیت زدایی در جامعه عنوان کرد: در این کمیته سازمان‌های مردم‌نهاد و بسیاری از خیران هم عضو هستند که همگی در راستای توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد قزوین تلاش می کنند.

مدیرکل کمیته امداد قزوین با بیان اینکه این کمیته اهدافی 4 گانه را دنبال می‌کند بیان کرد: این کمیته با دنبال کردن اهداف چهارگانه از جمله آگاهی بخشی به جامعه هدف، ایجاد خودباوری، امید آفرینی و ایجاد روحیه جهادی، سعی در توانمند سازی مددجویان کمیته امداد در این زمینه‌ها دارد.

صفری با اشاره به برنامه‌های این کمیته تصریح کرد: برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، در این کمیته بیش از 50 برنامه تدوین شده که، بخشی از آنها میان دستگاه‌های اجرایی عضو مشترک است و می‌تواند سرآغازی برای برنامه‌های این کمیته باشد که از آن جمله می‌توان به دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، عطرافشانی مزار شهدای قزوین، دیدار با خانواده‌های شهدا، دلجویی از مددجویان کمیته امداد، بازدید سازمان های حمایتی از خانواده مددجویان و برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی یاد کرد.

وی، دیدار با استاندار، دیدار امدادگران بسیجی با ائمه جمعه، برگزاری حلقه‌های معرفتی صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه و اجرای طرح راهیان نور اقتصادی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: امیدواریم در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و کمیته امداد امام خمینی (ره) گام برداشته و این برنامه‌ها زمینه ساز توجه بیشتر مسئولان و خیران به محرومان در جامعه باشد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon