شهرداری بجنورد پروژه گلستان شهر را تحویل نمی‌گیرد

شهرداری بجنورد پروژه گلستان شهر را تحویل نمی‌گیرد

خبرگزاری تسنیم: شهردار بجنورد با اشاره به اینکه مدیریت گلستان شهر هنوز در دست شهرداری نیست، گفت: تا رفع ایرادهای شناسایی‌شده در گلستان شهر، شهرداری این سایت را تحویل نمی‌گیرد.

روح‌الله براتیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: شناسایی 48 ایراد در گلستان شهر سبب شد شهرداری بجنورد این سایت را تحویل نگیرد.

وی گفت: وجود این ایرادها علت امتناع شهرداری از تحویل گرفتن گلستان شهر شده است و راه و شهرسازی به‌عنوان متولی اجرای مسکن مهر باید این ایرادها را برطرف سازد.

شهردار بجنورد ایرادهای شناسایی‌شده را شامل زیرساخت‌هایی همچون فضای سبز و معابر برشمرد و گفت: باوجوداینکه شهرداری هنوز مدیریت گلستان شهر را تحویل نگرفته است اما هم‌اکنون خدمات شهری را به ساکنان این سایت ارائه می‌دهد و رفت‌وروب معابر و جمع‌آوری زباله‌ها در حال انجام است.

وی درباره گلایه ساکنان گلستان شهر از نبود برنامه‌ها و رفاه فرهنگی در این سایت اظهار داشت: تا وقتی امکانات سخت‌افزاری در این سایت مهیا نباشد ارائه برنامه‌های فرهنگی نیز میسر نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، نبود امکانات و برنامه‌های فرهنگی در گلستان شهر در حالی است که برای اجرای مسکن مهر در گلستان شهر بیش از 70 میلیارد ریال بابت عوارض و پروانه ساختمانی به حساب شهرداری پرداخت‌شده است.

ساکنان این سایت، مسئولان فرهنگی را منفعل و بی‌تفاوت نسبت به این امر خوانده و از آن گلایه‌مند هستند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon