خدمات آبفای چهارمحال و بختیاری به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود

خدمات آبفای چهارمحال و بختیاری به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای چهارمحال و بختیاری با اشاره به واگذاری خدمات مشترکان شهرکرد به دفاتر پیشخوان از واگذاری خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان در دیگر شهرهای استان تا پایان امسال خبر داد.

مسعود ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: واگذاری خدماتی نظیر پرداخت قبوض، صدور قبض المثنی در 4 شهر استان انجام شده و واگذاری این خدمات به دفاتر پیشخوان تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واگذاری این خدمات به دفاتر طرف قرارداد در شهرکرد از یک سال گذشته آغاز شده، افزود: این خدمات از یک ماه گذشته در شهرهای فارسان، فرخ‌شهر و کیان واگذار شده است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی سامانه پرداخت غیرحضوری قبوض «1552» برای سهولت در پرداخت قبوض تا چند روز آینده خبر داد و افزود: 70 درصد پرداخت‌های قبوض آب در استان به‌صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود که با راه‌اندازی این سامانه این سهم افزایش می‌یابد.

ترابیان با اشاره به توسه قابلیت‌های نرم افزاری در حوزه مشترکان و درآمد آبفا، مزایای این 2 خدمت جدید برای پرداخت قبوض را صرفه‌جویی در زمان و هزینه عنوان کرد و گفت: مردم باید به سمت پرداخت غیرحضوری قبوض پرداختی سوق داده شوندو این فرهنگ نهادینه شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon