استعدادهای تکواندو در استان بوشهر حمایت می‌شوند


استعدادهای تکواندو در استان بوشهر حمایت می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه استان بوشهر دارای پشتوانه‌ قوی تکواندو است گفت: استان بوشهر استعدادهای بسیار خوبی در بخش سبک وزن دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدمحمدرضا پولادگر بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه رشته تکواندو در سطح کشور به ویژه استان بوشهر دارای طرفداران بسیاری است اظهار داشت: تکواندو کاران در حوزه‌های ملی و فراملی افتخارات عظیمی کسب کرده‌اند که کسب یک مدال طلا در رشته تکواندو درالمپیک لندن ازآن جمله است.

وی، امسال را سال پرفروغ تکواندوکاران کشورمان دررقابت‌های جهانی دانست و تصریح کرد: تکواندوکاران در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به مدال‌های متعدد شدند بگونه‌ای که پرچم پرافتخارکشورمان بارها در آسیا و جهان به اهتزاز درآمد.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نونهالان در رقابت‌های جهانی قهرمان شدند بیان کرد: در نخستین دوره مسابقات جهانی، تیم تکواندو دختران و پسران نونهال کشورمان با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند.

پولادگر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به وجود استعدادهای درخشان در ورزش تکواندو، نسل طلایی این ورزش در مسابقات جهانی و آسیایی می‌درخشند.

وی با اشاره به اینکه بانوان دررشته تکواندو خوش درخشیدند گفت: بانوان تکواندو کار موفقیت‌های بزرگی در جهان و آسیا بدست آورده‌اند و اکنون دارای جایگاه بسیارممتازی هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه استان بوشهردارای پشتوانه‌ قوی تکواندو است افزود: استان بوشهر استعدادهای بسیار خوبی در بخش سبک وزن دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

پولادگر با اشاره به پشتوانه‌سازی تکواندو استان بوشهر در رده سنی پایه افزود: شاهد اتفاقات خوب در تکواندوی استان بوشهر هستیم که همین پشتوانه‌سازی سبب اقتدار تکواندو استان بوشهر در دو رده آقایان و بانوان در عرصه‌های ملی و فراملی شده است.

انتهای پیام/ج

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon