رزمایش جامع پدافندی در بوشهر برگزار می‌شود


رزمایش جامع پدافندی در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول پدافند غیرعامل سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش مشترک جامع پدافندی اواخر بهمن ماه دربوشهر برگزار می‌شود که بخش عمده این رزمایش به پدافند غیرعامل اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سروان ابوذر خوشبخت عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش جامع پدافندی در بوشهر با اشاره به اهمیت گسترش پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل تمامی  ارگان‌ها و سازمان‌ها نظامی و مردمی را در بر می‌گیرد.

وی بیان اینکه ابتدا باید تهدیدات را شناخت و متناسب با نوع نیاز جامعه در زمینه بحران‌ها قدم برداشت، افزود: یکی از مولفه‌های اصلی پدافند غیرعامل شناخت تهدیدات است.

مسئول پدافند غیرعامل سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ایمن سازی، فرهنگ سازی، افزایش مقاومت و پایداری مردمی را از جمله اهداف اجرای پدافند غیرعامل است.

خوشبخت از برگزاری رزمایش جامع پدافندی در بوشهر خبرداد و گفت: رزمایش مشترک جامع پدافندی اواخر بهمن ماه دربوشهر برگزار می‌شود که بخش عمده این رزمایش به پدافند غیرعامل اختصاص دارد.

وی، فرهنگ سازی پدافند غیرعامل را یکی از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ارائه آموزش به جامعه هدف، از رسالت‌های اصلی اداره کل پدافند غیر عامل استان است.

مسئول پدافند غیرعامل سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه ماهیت جنگ‌ها از سخت افزاری به نرم افزاری تغییر یافته است، افزود: پدافند غیر عامل زمانی موفق است که بتوانیم قبل از وقوع بحران‌ها، مردم و جامعه هدف خود را با نشانه‌های آن در قبل و بعد از وقوع آگاه کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon