از تقدیم لایحه بودجه شهرداری به شورای شهر قزوین تا تبیین برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر


از تقدیم لایحه بودجه شهرداری به شورای شهر قزوین تا تبیین برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر

خبرگزاری تسنیم: بودجه شهرداری قزوین به مبلغ ۴۳۲ میلیارد تومان به شورای شهر قزوین تقدیم و برنامه‎های بزرگداشت دهه مبارک فجر توسط دستگاه‌های اجرایی تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، استان قزوین در این هفته شاهد رویدادهای مهمی بود که در عمران و تحقق اقتصاد مقاومتی این استان تأثیرگذار بوده و زمینه را برای توسعه استان قزوین فراهم می‌کند که از آن جمله می‌توان به تقدیم لایحه بودجه 432 میلیارد تومانی شهرداری به شورای شهر قزوین اشاره کرد.

در این هفته همچنین برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر توسط دستگاه‌های اجرایی و استاندار قزوین تبیین و تشریح شد به نحوی که استان قزوین در هفته آینده شاهد برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های عمرانی متعددی است که به اهم آنها اشاره می‌شود.

بیش از 84 مصوبه برای رفع مشکلات صنایع قزوین تصویب شد

استاندار قزوین گفت: تاکنون 12 جلسه منظم و مستمر و 2 جلسه فوق‌العاده در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل شده است که خروجی این جلسات تصویب بیش از 84 موضوع بوده است.

بیش از 48 درصد منابع بانکی در بخش تولید هزینه می‌شود

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین گام در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اصلاح سیستم بانکی و حرکت بانک‌ها به سوی تولید است که در حال حاضر بیش از 48 درصد منابع بانکی در بخش تولید هزینه می‌شود.

شورای دولت و بخش خصوصی از ظرفیت‌های صنعتی قزوین بهره‌برداری کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی از بسترهای صنعتی، خدماتی، کشاورزی و غیره بهره‌برداری کند.

طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی آوج اجرا می‌شود

مدیرکل جهاد کشاورزی قزوین گفت: با توجه به ضرورت یکپارچه سازی زمین‌های کشاورزی در راستای افزایش راندمان آبیاری اراضی کشاورزی آوج، این طرح اجرا شد.

حفاظت از بافت‌های تاریخی قزوین در بودجه سال 94 لحاظ شود

رئیس کمیسیون شورایاری‌های شورای شهر قزوین گفت: حفظ بافت تاریخی قزوین در بودجه سال 94 باید لحاظ شود و این حوزه توجه ویژه‌ای را می‎طلبد.

رد پای صهیونیست در اهانت به ساحت پیامبر(ص) آشکار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی قزوین گفت: رد پای صهیونیست در اهانت به ساحت پیامبر(ص) آشکار است و این اقدام هراس آن‌ها از گسترش اسلام را ثابت می‌کند.

بودجه سال 94 قزوین برای تحقق افزایش درآمد برنامه‌ریزی شود

عضو شورای شهر قزوین گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که درآمدهای شهری به منظور تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های عمرانی افزایش پیدا کند.

ساخت‌وساز در قزوین رونق می‌گیرد

رئیس شورای شهر قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سازوکاری طراحی شده است که ساخت‌وساز در قزوین افزایش پیدا کند.

دستگاه قضایی در قزوین مردم را با مباحث حقوقی آشنا کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه قضایی در قزوین مردم را با مباحث حقوقی آشنا کند تا روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع و آگاهی حقوقی مردم افزایش یابد.

فاز نخست طراحی باغ موزه دفاع مقدس قزوین به اتمام رسید‌

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: فاز اول طراحی باغ موزه دفاع مقدس کامل شده ‌که امیدواریم با مشارکت و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه فازهای بعد اجرایی باغ موزه نیز تکمیل شود.

مشکلات آب شرب روستاهای قزوین برطرف می‌شود

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین گفت: با توجه به ضرورت حل مشکلات آب شرب برخی از روستاهای قزوین، اعتبارات لازم برای آن تأمین می‌شود.

برآورد 20 میلیارد تومانی برای احداث فاز نخست تقاطع غیر همسطح قدس قزوین

شهردار قزوین گفت: عملیات اجرایی پل روگذر قدس در قزوین آغاز شده و برای احداث فاز نخست آن 20 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ساماندهی ورودی‌ها شهر و باغات سنتی قزوین ‌تعیین تکلیف شود‌

استاندار قزوین گفت: در جلسه گذشته کمسیون ماده 5 که در آن تصمیمات کلان شهری گرفته می‌شود، تصمیم بر این شد که مسئولان مربوطه تکلیف ورودی‌های شهر و وضعیت نابسامان باغات سنتی قزوین مشخص کنند که در این زمینه کوتاهی شده است.

17 مسجد در بافت جدید شهری قزوین جانمایی می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: به منظور گسترش فضای مذهبی و تشویق جوانان که نسل آینده این جامعه هستند به حضور در مکان‌های مذهبی و دینی، 17 مسجد در بافت جدید شهری طراحی و جای‌نمایی شده است که به زودی عملیاتی می‌شود.

صیانت از حقوق شهروندی از اولویت‌های برنامه‌ فرهنگی دولت است

جانشین رئیس بازرسی ستاد صیانت ازحقوق شهروندی وزارت کشور گفت: دو موضوع صیانت از حقوق شهروندان و عفاف و حجاب جزو مطالبات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و بزرگان نظام است که در اولویت برنامه‌های فرهنگی دولت است.

قزوین به قطب فولاد کشور تبدیل می‌شود

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: با پیشرفت‌هایی که در صنعت استان به وجود آمده، قزوین به قطب فولاد کشور تبدیل می‌شود.

861 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار قزوین گفت: 861 پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که 720 پروژه آن در حوزه زیر بنایی، 95 پروژه در حوزه اقتصادی و بیش از 49 پروژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ ر

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon