از رونمایی ۱۰ اثر ثبت ملی همدان تا حضور لاریجانی و وزیر نیرو در همدان


از رونمایی 10 اثر ثبت ملی همدان تا حضور لاریجانی و وزیر نیرو در همدان

خبرگزاری تسنیم: پایتخت تاریخ و تمدن ایران در هفته گذشته شاهد رویدادهای مختلف از جمله؛ رونمایی ۱۰ اثر ثبت ملی همدان، حضور لاریجانی در همدان و افتتاح سد سرابی تویسرکان و غیره بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران در هفته گذشته شاهد رویدادهای مختلف و حضور برخی مسئولان کشوری از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو، وزیر ورزش و جوانان و غیره بود که عناوین اخبار مهم و برخی گزارشات تسنیم همدان در هفته گذشته به طور خلاصه همراه با قرار دادن لینک بر روی تیتر اخبار به شرح زیر است:

پروژه «گرین» پشت سد بی‌اعتباری ماند

سد گرین نهاوند پس از گذشت 4 سال هنوز 8 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبارات کافی برای بهره‎برداری از این طرح بزرگ همدان تخصیص نمی‎یابد.

همایش «من عاشق محمد هستم» در دارالمومنین همدان برگزار شد

همایش «من عاشق محمد هستم» در پاسخ به هتک حرمت نشریه غربی به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.

سیما فردوسی: اعتماد به نفس پایین سبب گرایش جوانان به فضای مجازی شده است

مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: افرادی که در فضای حقیقی دچار اعتماد به نفس پایین هستند، در فضای مجازی، اعتماد به نفس کاذب پیدا می‌کنند و این امر سبب گرایش بیشتر به این فضاها می‌شود.

وضعیت نابسامان بازار سیب‌زمینی تا سال آینده ادامه دارد

 مدیر سازمان تعاون روستایی همدان با بیان اینکه قیمت سیب‌زمینی به 500 تومان کاهش یافت، گفت: وضعیت نابسامان بازار سیب‌زمینی تا سال آینده ادامه دارد.

ظرفیت‌های جوانان و نخبگان در ویژه برنامه‌های دهه فجر همدان بکارگیری می‌شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: نوجوانان, جوانان و نخبگان, 3 قشر تأثیرپذیر و تأثیرگذار است که باید در برنامه‌های دهه فجر مد نظر قرار بگیرند و هرچه بتوانیم از آنها استفاده و فرصت‌سازی کنیم دهه فجر پربرکتی خواهیم داشت.

جشنواره زمستانی همدان آغاز به کار کرد+تصاویر

 خبرگزاری تسنیم: هشتمین جشنواره زمستانی همدان با عنوان کرسی های مادستان شادی‌های زمستان آغاز به کار کرد.

هنرمندان خوشنویس ملایری با زبان هنر اقدام مجله فرانسوی را محکوم کردند

 40 نفر از خوشنویسان ملایری با تشکیل کارگاه و خوشنویسی اسماء، اذکار و اشعار منسوب به پیامبر اعظم(ص) ارادت خود را به پیامبر(ص) نشان دادند.

در سومین روز از جشنواره زمستانی؛ 10 اثر ثبت ملی همدان رونمایی شد

همزمان با سومین روز از هشتمین دوره جشنواره زمستانی همدان از 10 اثر ثبت ملی استان همدان در محل آرامگاه بوعلی سینا رونمایی شد.

لاریجانی: دموکراسی در غرب دارای رشد حیوانی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) گفت: این کشورها با حذف مبدأ فقط به آزادی بیان توجه دارند و دچار خصوصیت‌های حیوانی شده‌اند به‌طوری که در غرب دموکراسی دارای رشد حیوانی است.

یادواره سرداران و 637 شهید کبودرآهنگ برگزار شد

 خبرگزاری تسنیم: یادواره سرداران و 637 شهید شهرستان کبودرآهنگ با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار همدان، مجمع نمایندگان همدان و اقشار مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مصوبه‌ای برای افزایش قیمت آب در سال 94 نداشته‌ایم

وزیر نیرو از افزایش 40 درصدی اعتبارات حوزه آب در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم 7 هزار میلیارد تومان اعتبار آب در سال به‌موقع تأمین شود، ضمن اینکه مصوبه‌ای برای افزایش قیمت آب در سال 94 نداشته‌ایم.

مدیریت مصرف بهترین راهکار مقابله با پدیده خشکسالی در کشور است

وزیر نیرو با بیان اینکه خشکسالی پدیده ای موقت و گذرا نیست، گفت: باید برای مقابله با این پدیده مدیریت مصرف را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon