مرکز پژوهش و مطالعات شورای شهر قزوین راه‌اندازی می‌شود


مرکز پژوهش و مطالعات شورای شهر قزوین راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین گفت: مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر قزوین راه‌اندازی می‌شود و اساسنامه پیشنهادی آن برای پیگیری روند قانونی آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین غیاثوند عصر امروز در جمع خبرنگاران قزوین، اظهار داشت: مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر قزوین مانند کلان شهر‌‌های دیگر راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با حضور متخصصان، بازوی مشورتی، علمی و تحقیقاتی برای شورای قزوین باشد.

وی افزود: این مرکز پژوهش و مطالعات برای تولید فکر راه‌اندازی می شود تا در فضایی خارج از مناسبات اجتماعی بتواند کار خود شورا را نیز رصد کند و کار پژوهش و تحقیقات را همگام با کارهای اجرایی انجام دهد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین درباره اعتبار شهرداری در  سال 94 بیان کرد: بودجه شهرداری قزوین در سال 94 با اعتباری‌ بیش از 432 میلیارد تومان تقدیم شورای شهر شده که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است و باید این اعتبار برای توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته، توسعه متوازن، اتمام پروژه های نیمه‌تمام و غیره اختصاص یابد.

غیاثوند عنوان کرد: تا یک ماه آینده این بودجه را جمع‌بندی کرده و برای اجرایی شدن به شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال 94 باید سال اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، عنوان کرد: امیدواریم با اختصاص این اعتبار سال 94، سال اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد و تأکید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بر افزایش بودجه حوزه های فرهنگی است.

وی افزود: شورای شهر در سال 94 قصد دارد تا در کنار اتمام و ساخت‌ پروژه‌های عمرانی مثل پل‌ها، به فضاهای سبز و فضای عمومی نیز نگاه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon