هدف داور بازی صبا و پدیده، جلب رضایت هر دو تیم بود


هدف داور بازی صبا و پدیده، جلب رضایت هر دو تیم بود

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا برای به دست آوردن انسجام تیمی نیاز به زمان دارد گفت: داور در بازی امروز سوت هایش را تقسیم می‌کرد و می‌خواست صبا و پدیده را راضی نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد طهماسبی پس از پایان دیدار صبای قم و پدیده مشهد در میکس زون ورزشگاه یادگار امام (ره) قم اظهار داشت: بازی از نظر خلق موقعیت گل بر روی دروازه حریف، بازی خوبی بود و فکر می‌کنم می‌توان گفت این بازی یک طرفه به سود صبا بود.

وی گفت: چند موقعیت تک به تک را از دست دادیم و حتی توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم اما امروز، روز ما نبود و هر چه زدیم نتوانستیم به گل برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم افزود: مدافعان صبا چند پاس به عقب به من دادند که سبب شد توپ به پای من هم بخورد و موقعیت خاصی روی دروازه صبا پیش نیامد که به زحمت بیفتم.

طهماسبی درمورد داوری این بازی بیان کرد: داور می‌خواست دو طرفه قضاوت کند و عقیده من این است که سوت‌هایش را تقسیم می‌کرد البته عمدی در کار نبود اما داور می‌خواست هر دو طرف را راضی نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: آمدن تارتار به صبا به صبا با جدایی یکی دو بازیکن و مشکل سربازی دو مهره خوب ما توام شد و فکر می‌کنم تا زمانی که تیم به انسجام خود برسد، نیاز به زمان داریم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon