۴۰۰ طرح روستایی ‌ویژه دهه فجر در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد‌


400 طرح روستایی ‌ویژه دهه فجر در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد‌

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۱۵۰ برنامه در روستاهای استان قزوین به مناسبت ایام الله دهه فجر اجرا ‌و ۴۰۰ طرح روستایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام محمود گروسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس روستاهای مختلف قزوین به صدا درمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از برنامه‌های جهاد کشاورزی قزوین به مناسبت دهه فجر است، افزود: 150 برنامه در روستاهای استان قزوین توسط نیروی انتظامی، سپاه صاحب‌الامر(عج) و جهاد سازندگی به مناسبت این ایام اجرا می‌شود.

گروسی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده شده است، بیان کرد: 10 برنامه با محوریت موضوعات ایام الله دهه فجر توسط جهاد سازندگی استان قزوین برپا می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه جهاد سازندگی استان قزوین نشست‌های سیاسی و بصیرتی به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند، افزود: جهاد سازندگی استان قزوین جشن مهمانی لاله‌ها را در روستاهای استان قزوین که شهیدانی را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند، برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین جهاد سازندگی استان قزوین مسابقه مقاله و خاطره‌نویسی به مناسبت ایام الله دهه فجر در تمام روستاهای قزوین برگزار می‌کند.

گروسی با اشاره به اینکه از 400 طرحی که به مناسبت ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود، 55 طرح آن توسط جهاد سازندگی استان قزوین صورت می‌گیرد، عنوان کرد: سایر برنامه‌های ایام الله دهه فجر نیز با همکاری سپاه صاحب‌الامر(عج)، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در تمام روستاهای استان قزوین اجرا می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی قزوین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی زنان در تاکستان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزان روستایی استان قزوین به موزه عبرت و مرقد مطهر امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های جهاد سازندگی استان قزوین در ایام الله دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه همایش‌های مختلفی در ایام دهه فجر توسط جهاد سازندگی استان قزوین برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: همایش‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این همایش‌ها است.

گروسی با اشاره به اینکه از افرادی که در مسابقات فرهنگی به مناسبت دهه فجر شرکت می کنند، توسط جهاد سازندگی استان قزوین تقدیر می‌شود، بیان کرد: نفراتی به عنوان حافظ و قاری قرآن کریم از روستاهای استان قزوین، به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon