بخشایش: وزرای دولت یازدهم به شهرستان‌های استان اصفهان سفر می‌کنند

بخشایش: وزرای دولت یازدهم به شهرستان‌های استان اصفهان سفر می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردستان در مجلس ‌گفت: وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سیزدهمین سفر استانی به شهرستان‌های استان اصفهان سفر می‌کنند.

احمد بخشایش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به اصفهان و برنامه‌های این سفر اظهار داشت: این سفر، یک سفر عاطفی و اجتماعی به شمار می‌رود زیرا مردم اصفهان علاقه‌مند هستند با رئیس‌جمهور و وزرا دیدار داشته باشند.

وی افزود: در این سفر هیئت دولت به شهرستان‌ها نیز سفر می‌شود و نخبگان شهرستان ‌با وزرا دیدار داشته و در‌باره برخی مجوزها که همه آنها پولی نیست و می‌تواند برای شهرستان‌ها کارساز باشد، صحبت می‌شود زیرا سفرهای هیئت دولت به استان‌ها راهگشا است و در این راستا نیز وزیر رفاه تعاون و کار به شهرستان اردستان سفر می‌کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سفر هیئت دولت به اصفهان، مانند دولت قبلی سفر پروژه محور که با پروژه تعریف شود و برمبنای تخصیص اعتبار برای یک پروژه باشد، نیست؛ ولی به هر صورت استان اصفهان مشکلاتی مانند مسئله آب و رسیدگی به کشاورزان دارد که باید در این سفر مطرح شود.

وی بیان کرد: برای نمونه در اردستان با خشکسالی روبرو هستیم از سوی دیگر راه‌ها و جاده‌های ما مناسب نیست و امیدوار هستیم این مسائل در سفر وزیر رفاه به شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

بخشایش گفت: هر سفر هیئت دولت می‌تواند با برکت باشد، البته می‌دانیم در این دوره از نظر مسائل بودجه‌ای با مشکل عدیده‌ای روبرو هستیم. به هر صورت این سفر می‌تواند طرح‌ها و پروژه‌هایی که از سال‌ها قبل در لایحه بودجه پیش بینی شده را به سرانجام برساند که این مسئله، می‌تواند در فضای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استان نیز تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon