شهرهای مهد ووشوی کشور, امکانات ضعیفی دارند

شهرهای مهد ووشوی کشور, امکانات ضعیفی دارند

خبرگزاری تسنیم: قهرمان ووشوی آسیا گفت: شهرستان‌هایی که مهد ووشو هستند امکانات بسیار ضعیفی دارند و امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌ای به این‌ها داشته باشد چرا که ورزشکاران شهرستانی سرمایه‌های اصلی ورزش کشور ایران اسلامی هستند.

الهه منصوریان در حاشیه اردوی آماده سازی ووشوکاران خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایذه اظهار داشت: کشور ما در ووشوی بانوان در رده‌های سنی پایه استعدادهای بسیار خوبی دارد که می‌توانند آینده این ورزش را به خوبی رقم بزنند.

وی با اشاره به وضعیت درحال پیشرفت تیم ملی ووشوی بانوان افزود: تیم ملی ووشوی بانوان جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر رقابت نزدیکی با حریفان صاحب سبک خود دارد که این نشان از قدرت و پیشرفت بانوان ووشوکار کشور دارد.

قهرمان ملی ووشو با بیان اینکه بانوان ووشوکار کشورمان درخشش خیره کننده‌ای در مسابقات آسیایی و جهانی داشتند، عنوان کرد: نگاه ویژه‌ای که فدراسیون ووشو به بانوان ورزشکار دارد سبب این موفقیت‌ها در سطح ملی و بین المللی شده است.

الهه منصوریان گفت: تلاش ووشوکاران و حمایت فدراسیون از آن‌ها سبب پیشرفت ووشوی بانوان در کشور می‌شود.

مدال آور رقابت‌های آسیایی اینچئون با بیان اینکه فدراسیون ووشو باید امکانات متناسبی را در اختیار شهرستان‌ها قرار دهد، اظهار داشت: شهرستان‌هایی که مهد ووشو هستند امکانات بسیار ضعیفی دارند و انشاالله فدراسیون نگاه ویژه‌ای به این‌ها داشته باشد چرا که ورزش‌کاران شهرستانی سرمایه‌های اصلی ورزش ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به علاقه جوانان به ورزش ووشو افزود: ووشو ورزش بسیار سخت و سنگینی است اما باید با عشق و علاقه کار کرد و در کنار ورزش درس را هم ادامه دهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon