حمله مقاومت جامعه صهیونیستی را وحشت‌زده کرده است


حمله مقاومت جامعه صهیونیستی را وحشت‌زده کرده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوئین زهرا با اشاره به حمله موشکی حزب‌الله به کاروان نظامی اسرائیل گفت: به دنبال این انتقام برق‌آسا، وحشت و اضطراب ارتش و جامعه صهیونیستی را فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوئین‌زهرا، اظهار داشت: حمله موشکی دو هفته قبل ارتش صهیونیستی به خودروهای حامل رزمندگان حزب‌الله و افسران دلیر جبهه مقاومت در منطقه قنیطره سوریه منجر به شهادت پنج رزمنده حزب‌الله و یک فرمانده سپاه کشورمان شد که نیروهای مقاومت پاسخ این اقدام را دادند.

وی با تأکید بر استفاده از سیره عملی زندگی نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) و با اشاره به دهم ربیع‌الثانی سالروز وفات مظلومانه و شهادت‌گونه آن بانوی بزرگوار بیان کرد: آن حضرت بعد از مادر بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) از چهره‌های درخشان عبودیت، علم، تقوا، طهارت و عصمت به ویژه حجاب و عفاف در جامعه بشری است و در ایام کوتاه عمر مبارکش که 28 بهار بیشتر نبود، در کمالات معنوی زبانزد خاص و عام بود.

خطیب جمعه بویین زهرا با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا عنوان کرد: به لحاظ شرایط زمانی و مکانی، محتوای این پیام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و در مقطعی که دشمنان بشریت و سرکرده‌های نظام سلطه و صهیونیست، اسلام‌هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، دعوت از جوانان در اروپا و آمریکا برای شناخت بی‌واسطه و مستقیم اسلام، یک ابتکار الهی بوده که انشاءالله خنثی‌کننده تمامی توطئه‌های شوم مستکبران عالم است.

زرینه درباره حمله موشکی حزب‌الله به کاروان نظامی اسرائیل گفت: رزمندگان مقاومت در جواب دندان‌شکن این گستاخی و به دنبال تهدیدهای جدی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در یک عملیات پیچیده در مزارع اشغالی شبعا، 9 خودروی زرهی و نظامی ارتش صهیونیستی را منهدم کرده و 17 نظامی صهیونیست غاصب را به هلاکت رساندند.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: به‌دنبال این انتقام برق آسا، وحشت و اضطراب ارتش و جامعه صهیونیستی را فرا گرفته و انشاءالله می‌رود که پیش‌بینی‌های حضرت امام راحل و مژده‌های مقام معظّـم رهبری مبنی بر اضمحلال غده سرطانی اسرائیل جامه عمل به خود بپوشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon