حزب الله، رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمانی به فروپاشی نزدیک کرده است

حزب الله، رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمانی به فروپاشی نزدیک کرده است

خبرگزاری تسنیم: خطیب جمعه چناران گفت: حزب الله, رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چناران، حجت الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته جمعه چناران با اشاره به ایام دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست که تفکرات و ایده حاکم بر دنیا با واقعیتی غیردینی تصور شکل ‏گیری انقلاب و جریان دین‏ محور را پیش ‏بینی نمی‏‌کرد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ایده مردم‏سالاری دینی و محوریت دین ‏گرایی در جامعه به‏ تدریج این ایده به‏ دلیل افکار آرمانی و ضد استکباری و طرح ارزش‏‌های جدید در عرصه بین‏ الملل، در تقابل با غرب و شرق قرار گرفته و منافع غالب کشورها را نیز به خطر انداخت.

خطیب جمعه چناران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیشبرد روند بیداری و آگاهی مسلمانان و افزایش فعالیت‏‌های مؤثر اسلامی در جوامع مسلمانان بوده است.

امام جمعه چناران بیان کرد: انقلاب اسلامی سبب تغییر و دگرگونی معادلات سیاسی و موازنه قوا در مقیاس جهانی به سود ملت‏‌های اسلامی شده و اکنون با گذشت بیش از سه دهه از عمر پر برکت آن، راهبرد تفکر اسلامی به‏ مثابه الگویی نجات‏‌بخش برای تمام ملت‏‌های اسلامی و بشریت محسوب می‏‌شود.

تاجی گفت: آنچه اکنون کاخ‌های ظلم و ستم استکباری را به لرزه انداخته است، اسلام ناب محمدی(ص) است که از طرفی غلبه مستضعفین و مظلومین عالم را سرلوحه مقاومت و مجاهدت قرار داده است و از طرفی هیاهوی تشنگان قدرت و سلطه بر جهان را پوچ می‏‌انگارد.

وی با اشاره به حمله غافلگیرانه حزب الله لبنان به نظامیان صهیونیستی در پاسخ به تجاوز اسراییل به القنیطره و شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت از جمله سردار الله دادی گفت: پاسخ کوبنده و مناسب مقاومت به رژیم جعلی اسرائیل نشان از قدرت، استحکام و صلابت جبهه مقاومت دارد که نشان داد در کوتاهترین فرصت ضربه مهلک و شدیدی را به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

امام جمعه چناران افزود: اسرائیل باید بداند این حمله بخش کوچکی از قدرت مقاومت در مقابل شیطنت بازی و کار احمقانه اش بوده است لذا اگر اسرائیل بخواهد بار دیگر دست به کارهای احمقانه این چنینی بزند بداند که پاسخ مقاومت کوبنده و شکننده تر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز قدرت مقاومت، اسرائیل را بیش از هر زمان دیگری در معرض آسیب و اضمحلال قرار داده است و در آینده نزدیک بعد از یکسره شدن کار داعش مقاومت بزرگ اسلامی شکل گرفته از ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین به سراغ اسرائیل خواهد رفت و این رژیم جعلی را از صفحه روزگار محو می‌کند.

تاجی با تشکر از قوه قضائیه در صدور حکم مجازات و رد اموال معاون اول رئیس جمهور سابق گفت: صدور حکم برای رحیمی نشان داد که قوه ‌قضائیه برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی را با قاطعیت باید ادامه دهد.

وی تاکید کرد: رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها استدلال‌های دستگاه قضا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را قوی‌تر و حمایت افکار عمومی از این دستگاه را نیز بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon