مشکلات تیم‌های فوتبال گیلان پیگیری می‌شود


مشکلات تیم‌های فوتبال گیلان پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به مشکلات فوتبال این استان، گفت: پیگیر رفع مشکلات تیم‌های فوتبال گیلان هستم.

مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به مشکلات تیم‌‌های فوتبال استان گیلان، اظهار داشت: سال فوتبالی بدی را سپری کردیم، داماش و سپیدرود در ابتدای سال سقوط کردند و وضعیت ملوان هم اصلا خوب نیست.

وی افزود: خدا را شکر در سپیدرود یک مجموعه مدیریتی خلاق و توانا حضور پیدا کردند و امیدوارم امسال با صعود به لیگ یک دل هواداران فوتبال را در استان شاد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان،  مشکلات تیم داماش را ریشه‌ای دانست و گفت: من از لحظه ای که این مسئولیت را پذیرفتم به جد دنبال حل مشکلات داماش بود و همان روزی که حکم گرفتم به تهران رفتم و با مقامات ذی صلاح درباره حل مشکلات جلسه گذاشتم و هنوزم دنبالش هستم تا این مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود.

رهنما، وضعیت ملوان را نگران کننده دانست و گفت: خطراتی ملوان را از لحاظ مدیریتی تهدید می‌کند، بعضی‌ها می‌خواستند مالک را دلسرد کنند و ما دنبال این هستیم تا یک انگیزه قوی برای مالکیت ملوان ایجاد کنیم تا او به ملوان کمک بیشتری کند و شرایط این تیم ریشه دار و قدیمی بهبود یابد.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان نقش وزارت خانه ورزش را در فوتبال نظارتی دانست و گفت: من به عنوان یک شخص حقیقی به فوتبال علاقه‌مند هستم اما ما نمی‌توانیم در فوتبال هدایت بکنیم و تنها ناظر بر آن هستیم.

وی اظهار داشت: حرف‌هایی که 10 ماه پیش در مورد داماش می زدم امروز بسیاری باورش کرده اند. داماش دیگر با مسکن وضعیتش درست نمی‌شود و باید یک جراحی در آن صورت پذیرد اما ما جراح نیستیم و فقط می توانیم اتاق عمل را آماده کنیم.

رهنما با اعلام اینکه استاندار هم دنبال حل مشکلات این تیم هست، گفت: پس از واگذاری باشگاه پگاه به داماش گیلان، طرفداران خونگرم این تیم در این چند سال فقط سختی و رنج زیادی دیده‌اند و منافع داماش برای سایرین بود و سرخوردگی‌اش برای هواداران بی شمار این تیم ماند، امیدوارم که پیگیری های ما جواب بدهد و با برطرف شدن مشکلات این تیم، طرفداران داماش به آرامش برسند

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon