زوج‌های خوشبخت مازندران در دهه فجر تجلیل می‌شوند

زوج‌های خوشبخت مازندران در دهه فجر تجلیل می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مشاور فرماندار ویژه آمل از برگزاری مراسم تجلیل از زوج‌های خوشبخت مازندران، همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

صدیقه حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی بانوان همپای مردان در پیروزی این واقعه تاریخی نقش ارزنده‌ای داشتند، اظهار داشت: به این منظور و برای نشان‌دادن جایگاه زنان در شهرستان آمل برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال، کمیته زنان گرامیداشت ایام دهه فجر، بیش از 45 برنامه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تفریحی، هنری و ورزشی را در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

حق‌شناس، برگزاری کلاس آموزشی مهارت‌های زندگی و دومین جشنواره زوج‌های خوشبخت در این شهرستان بیان کرد و گفت: این جشنواره به منظور تداوم زندگی زوج‌ها و آموزش‌های لازم برای تفاهم زندگی مشترک‌شان لحاظ شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره با حضور بیش از 100 زوج در دو بخش دابودشت، دشت‌سر و  شهر آمل برگزار می‌شود.

حق شناس با بیان اینکه با تعامل کمیته زنان مسابقات دارت ویژه شاغلین بانوان در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: با مشارکت دانشگاه‌های آمل نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان به همراه راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی به منظور فروش آثار آنها در ایام‌الله دهه فجر امسال برپایی می‌شود.

وی از اجرای ایستگاه کودکان آملی در این شهرستان خبر داد و گفت: این ایستگاه با نظارت اداره بهزیستی و آموزش‌وپرورش انجام می‌شود تا با ارائه موضوعات به کودکان نقش انقلاب اسلامی برای آنها تعریف شود.

مشاور فرماندار ویژه آمل در اموربانوان و خانواده با بیان اینکه در این ایام با تعامل اداره بهزیستی حدود 50 مهدکودک به اجرای مسابقات نقاشی، نمایش انقلاب اسلامی، قصه‌گویی و سرودهای انقلابی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر، نشست‌های بصیرتی، روشنگری عمومی برای جوانان به منظور آگاه‌سازی مسایل سیاسی روز، شبیخون فرهنگی و تکنولوژی و فناوری‌های روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon