ضربه حزب الله به رژیم صهیونیستی امید ملت‌های مسلمان را دوچندان کرد

ضربه حزب الله به رژیم صهیونیستی امید ملت‌های مسلمان را دوچندان کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه ارومیه گفت: ضربه اخیر نیروهای حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی امیدها را در دل ملت‌های مسلمان دوچندان کرده است و مقدمات اضمحلال این رژیم جعلی را آماده‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر اقامه شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به تشریح اهمیت اقامه نماز باران پرداخت و اظهار داشت: شایسته است در روزهایی که متاسفانه بارشهای زمستانی در منطقه ما بسیار کم شده، مومنین با استغفار در نزد خداوند به اقامه نماز جعفر طیار(ع) و نماز باران روی بیاورند تا درهای رحمت الهی بر این سرزمین گشوده شود.

وی با بزرگداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: در دوران طاغوت افرادی بر امورات ملت حاکم شده بودند که شهره به بی غیرتی و بی دینی بوده و توجه به اوامر الهی در سیره حکومتی آنان جایی نداشت اما پس از انقلاب کاملاً مقدرات الهی بر این اساس استوار شد که دین خداوند حاکم اصلی جامعه باشد.

قریشی با توصیه مردم به پاسداشت روزهای بزرگ انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدا و جانبازان انقلاب گفت: به رغم هجمه همه ساله دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی مردم این سرزمین در راهپیمایی 22 بهمن امیدهای دشمنان را تبدیل به یأس کرده‌اند و امسال نیز به حول و قوه الهی این چنین خواهد شد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به تبعات زیانبار استفاده از ماهواره در خانواده‌ها افزود: این وسیله و چگونگی استفاده از ان ضربات جبران ناپذیری را بر خانواده‌ها به ویژه در کودکان و نوجوانان تحمیل می‌کند و شایسته است برای مقابله با این پدیده اقدامات عاجلی در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تمجید از پاسخ مطلوب حزب الله لبنان به جنایت چندی پیش رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه اظهار داشت: عملیات موفق حزب الله پاسخ محکمی بر این رژیم بود تا تصور نکند که می‌تواند فرزندان مقاومت را بکشد و جوابی دریافت نکند و منبعد هر تحرک این رژیم با جواب قاطع تری از سوی حزب الله و جبهه مقاومت همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon