انتظار نداشتیم ملوان این چنین آماده ظاهر شود


انتظار نداشتیم ملوان این چنین آماده ظاهر شود

خبرگزاری تسنیم: مربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه انتظار نداشتیم ملوان این چنین آماده ظاهر شود، گفت: در ۲۰ دقیقه بازی شاهد فشار مضاعف ملوان بودیم و توانستیم با تغییراتی بازی را اداره کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، حسین خطیبی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران پس از تساوی تیم‌های ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: نیمه اول ملوان فشار زیادی آورد و تساوی ارزشمندی را در مقابل ملوان کسب کردیم.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های خوبی در نیمه دوم داشتیم، افزود: به تیم ملوان تبریک می‌گویم که با حضور پرشور طرفدارانش خوب بازی کرد و شاهد یک دیدار بسیار خوبی بودیم.

مربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه انتظار نداشتیم ملوان این چنین آماده ظاهر شود، گفت: در 20 دقیقه بازی شاهد فشار مضاعف ملوان بودیم و توانستیم با تغییراتی بازی را اداره کنیم.

خطیبی با اشاره به ناراحتی سرمربی تراکتورسازی از بازیکنان تصریح کرد: داوری دیدار خوب بود و بعد از 50 روز تعطیلی لیگ شاهد بازی خوبی بودیم و تماشاگران یک دیدار کیفی را مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه تیموریان دیروز به تیم ملحق شده بود و بسیار خسته بود، گفت: آندو در دیدارهای آینده بهتر بازی می‌کند و از امیدهای تراکتورسازی در میدان مسابقه بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon