گشت ویژه نوروزی در جاده‌های نطنز برپا می‌شود

گشت ویژه نوروزی در جاده‌های نطنز برپا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: برای کنترل هرچه بهتر و بیشتر جاده‌ها، گشت‌های ویژه نوروزی در جاده‌های نطنز با هدف کاهش تصادفات و افزایش امنیت جاده‌های شهرستان برپا می شود.

جواد نظر پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، با اشاره به برنامه‌های این اداره برای هفته‌های پایانی امسال و سفرهای نوروزی مردم اظهار داشت: برای کنترل هرچه بهتر وضعیت راه‌ها و همچنین کاهش خطرتصادفات جاده‌ای در شهرستان نطنز، گشت‌های ویژه نوروزی در سطح جاده‌های این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی افزود: با توجه به همکاری پلیس راهور شهرستان در 10 ماهه امسال، شاهد کاهش 40 درصدی تصادفات جاده‌ای در سطح جاده‌های شهرستان نطنز بوده‌ایم که لازم است برای کاهش این آمار هم این گشت‌ها با همکاری پلیس راهور در سطح جاده‌ها وجود داشته باشد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: یکی‌دیگر از اقداماتی که با همکاری ارگان‌ها انجام خواهد شد، برپائی ایستگاه سلامت در نطنز است که با توجه به اینکه این موضوع سال قبل هم انجام شد و نتایج قابل قبولی را هم همراه داشت، امسال هم این ایستگاه برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان نطنز 1040 کیلومتر راه هم‌سنگ وجود دارد که شامل 240 کیلومتر آزاد راه و 800 کیلومتر راه جاده‌ای بوده که حدود 500 کیلومتر آن در مناطق کوهستانی و برفی وجود دارد.

نظرپور تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نطنز دارای نقاطی پر ترافیک مانند روستای تاریخی ابیانه نطنز، امام‌زاده آقاعلی عباس(ع) بادرود و غیره است و حجم بالائی خودرو وارد شهرستان نطنز می‌شود،  تقاطع غیر هم سطح آزادراه، با محور روستای هنجن و روستای سرآسیاب و شهر بادرود از نقاط پرترافیک است.

وی گفت: تقاطع غیر هم سطح آزادراه، با محور روستای هنجن و  روستای سرآسیاب و شهر نطنز و شهر بادرود است، به خاطر این‌که نقطه‌ای بوده که ورودی و خروجی به آزاد راه است، بسیار حساس بوده که تمرکز ویژه‌ای را روی این نقطه داریم تا گره ترافیکی ایجاد نشود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon