مسابقات قهرمانی ووشو اسفند ماه امسال برگزار می‌شود


مسابقات قهرمانی ووشو اسفند ماه امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ووشو گفت: این مسابقات از رده نونهالان تا بزرگسالان اسفند ماه برگزار می‌شود.

رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، در مورد مسابقات قهرمانی کشور ووشو اظهار داشت: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را دارد در دو بخش بانوان و آقایان از رده نونهالان تا بزرگسالان اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: مسابقات قهرمانی کشور ووشو انتخابی تیم ملی در رده سنی نونهالان تا جوانان در بخش بانوان روزهای سوم و چهارم بهمن برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران در این مسابقات در رشته‌های تالو و ساندا به رقابت می‌پردازند، عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور وشوی بانوان در رده سنی بزرگسالان 6 و 7 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: مسابقات قهرمانی کشور ووشو در رشته‌های تالو و ساندا روزهای 11 و 12 بهمن ماه در بخش مردان در رده‌های سنی نونهالان تا جوانان پیگیری می‌شود.

موحدنیا با اشاره به مسابقات ووشوی مردان بزرگسال گفت: مردان ووشوکار بزرگسال در این رشته‌ها روزهای 14 و 15 بهمن به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به آمادگی ووشوکاران استان زنجان برای شرکت در این رقابت‌ها تصریح کرد: ما مانند دوره‌های قبل با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم نتایج درخشانی را برای استان زنجان به ارمغان آوریم.

مربی تیم ملی ووشو با بیان اینکه استان زنجان قطب ووشوی کشور است، خاطر نشان کرد: تنها طلایی ووشوی در بازی‌های آسیایی از استان زنجان بود که این خود قدرت ووشوی زنجان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم ووشوی جوانان استان زنجان در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تیم مقاومت زنجان در لیگ برتر جوانان تنها با تفاضل برد و باخت کم‌تر و هم‌امتیاز با شهرداری خاش نایب قهرمان شد.

موحدنیا افزود: تیم ووشوی جوانان زنجان در چهار دوره لیگ برتر جوانان به دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی دست یافته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon