عقیلی: خیلی از هواداران نمی‌دانستند امروز استقلال و سپاهان بازی داشتند

عقیلی: خیلی از هواداران نمی‌دانستند امروز استقلال و سپاهان بازی داشتند

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد که تیمش پس از شکست نمی‌تواند بهانه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی عقیلی پس از شکست 2 بر یک سپاهان مقابل استقلال در مورد این بازی گفت: بازی در اختیار ما بود اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بهتر از استقلال بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما موقعیت‌هایمان را به راحتی از دست دادیم. استقلال هم روی دو شوت پشت محوطه جریمه به دو گل دست پیدا کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از 50 روز دو تیم آماده بازی بودند یا خیر، عنوان کرد: می‌دانستیم که ممکن است بازی‌ها زودتر از تاریخ مقرر برگزار شود، ما نمی‌توانیم بعد از باخت بهانه داشته باشیم. باختیم و برای این مسئله هم بهانه‌ای وجود ندارد.

کاپیتان سپاهان در مورد کیفیت بازی این تیم و استقلال خاطرنشان کرد: شاید مردم از بازی امروز خوشحال باشند اما موقعیت‌های زیاد روی دروازه‌ دو تیم یعنی اینکه ضعف فنی در بازی وجود داشته است.

عقیلی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی، در خصوص عدم استقبال هواداران از بازی استقلال و سپاهان گفت: حذف شدن تیم ملی از جام ملت‌های آسیا در این مورد تأثیرگذار بوده است، شاید باورتان نشود ولی خیلی از هواداران نمی‌دانستند امروز استقلال و سپاهان با هم بازی داشتند.

وی درباره کیفیت بازیکنان خارجی در لیگ ایران اظهار داشت: من نمی‌توانم در مورد تیم‌های دیگر نظر بدهم اما در مورد بازیکن خارجی خودمان باید بگویم که او به زمان نیاز دارد تا با زبان و فوتبال ما آشنا شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon