خلعتبری: مقصر ناکامی تیم ملی پولادی نبود

خلعتبری: مقصر ناکامی تیم ملی پولادی نبود

خبرگزاری تسنیم: مهاجم سپاهان گفت: حالا که تیم ملی نتوانسته عراق را شکست دهد نباید تمام کاسه کوزه‌ها بر سر پولادی شکسته شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خلعتبری با ابراز ناراحتی از شکست تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم این بازی را ببریم. باخت حق سپاهان نبود چرا که در اکثر دقایق بازی بهتر از حریفمان بازی کردیم.

وی ادامه داد: این باخت برای ما ناراحت کننده است به این خاطر که روز خوبی را داشتیم اما قدر موقعیت‌های گلزنی را ندانستیم. انشالله در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

مهاجم سپاهان درباره خوشحالی بعد از گلش نیز تأکید کرد: ما از قبل برای نوع خوشحالی‌ کردن‌مان برنامه‌ریزی کرده بودیم و وقتی گل مساوی را به ثمر رساندیم به آن شکل شادی کردیم. 

خلعتبری در رابطه با شعارهای هواداران برعلیه که قبل از بازی از سوی آنها سرداده می‌شد گفت: انتظار نداشتم هواداران استقلال مرا تشویق کنند آنها همیشه به من لطف دارند. اصلا از تماشاگران دلخور نیستم و این برد را به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم.

بازیکن پیشین تیم ملی با دفاع از مهرداد پولادی، گفت: متأسفانه حالا که تیم ملی به عراق باخته و درجام ملت‌ها ناکام مانده برخی‌ها تلاش می‌کنند تمام کاسه کوزه‌ها را برسر مهرداد پولادی شکسته و اعلام می‌کنند چون او از بازی اخراج شد ایران نتوانست عراق را شکست دهد اما من این اعتقاد را ندارم بلکه معتقدم تیم ملی 10 نفره هم می‌توانست عراق را شکست دهد و مقصر این ناکامی پولادی نیست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon