اخبار ویژه روزنامه قدس


اخبار ویژه روزنامه قدس

خبرگزاری تسنیم: اخبار ویژه روزنامه قدس منتشر شد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، متن اخبار ویژه امروز روزنامه قدس به شرح ذیل است:

تعلل 6 بانک در پرداخت تسهیلات

فارس: در حالی که شورای پول و اعتبار مصوبه تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن مهر را به بانکهای عامل ابلاغ کرده خبرها حاکی است 6 بانک  عامل هنوز دستورالعمل پرداخت آن را آماده نکرده‌اند.

مسؤول دوتابعیتی نداریم

فرارو: محمدعلی پورمختار- رئیس کمیسیون اصل 90 - با بیان اینکه ما مسؤول دوتابعیتی نداریم، گفت: اصلاً کسی نمی‌تواند دوتابعیتی باشد و پستهای کلیدی کشور را تصدی کند، ولی ممکن است برخی از آنهایی که پست داشتند دارای گرین‌کارت یا اقامت بوده باشند، اما اکنون مسؤول دوتابعیتی نداریم.

انتقاد «کرک» از کامرون

قدس آنلاین: سناتور کرک عضو نمایندگان کنگره آمریکا اقدام کامرون نخست‌وزیر انگلیس برای تماس با برخی نمایندگان و تلاش برای جلوگیری از تصویب تحریمهای تازه علیه ایران را دون شأن وی خوانده است.

احمدی نژاد از مردم عذرخواهی کند

ایرنا: حمیدرضا ترقی- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی- گفت: احمدی نژاد باید اعتراف می کرد که مشکلات و ضعفهای مربوط به پرونده رحیمی پیش از ورود به دولت بوده، و از مردم عذرخواهی می کرد.

موسیقی برای متدینان عادی نشود

فارس: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید حسین هاشمی‌نژاد استاد برجسته اخلاق کشور گفت: نباید بر اثر تکرار و تعدد شنیدن، موسیقی برای اقشار متدین جامعه عادی شود.

صنایع رها شده ...

جهان: شمش‌علی هادی‌زاده- رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران- گفت: صنعت چای کشور مانند صنعت مرغداری رها شده و باری به هر جهت است. وی به وضعیت سد سفیدرود رشت هم اشاره کرد و گفت: مبادا روزی گیلان به درد اصفهان و سفیدرود به درد زاینده‌رود دچار شود.

خشکسالی ‌کشور گذرا نیست

جهان: حمید چیت‌چیان- وزیر نیرو- گفت: خشکسالی پدیده‌ای گذرا و موقت نیست و جزو طبیعت کشور است که باید با تدابیر لازم و مدیریت مصرف آب با این پدیده کنار آمد.

شکایت از وزیر علوم

خانه ملت: مصطفی افضلی فرد عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از شکایت نمایندگان استان تهران از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این کمیسیون خبر داد و گفت: این شکایت به علت اظهارات و اقدامهای هنجارشکن دو استاد دانشگاه های تهران است.

شهادت 2 مأمور پلیس در‌ شهرستان‌ لالی

مهر: سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت دو مامور نیروی انتظامی در درگیری مسلحانه در شهرستان لالی خبر داد.

کتک خوردن فوتبالیست دختر

جهان: خانم طاهره منصوری بازیکن تیم بانوان پاس همدان که برای دریافت مطالبات معوقه اش راهی ساختمان باشگاه شده بود، توسط مدیرعامل این باشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

حسینی: عضو شورا نیستم

تابناک: وزیر سابق ارشاد اخبار منتشر شده مبنی بر عضویتش در شورای مدیریت سایت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان را تکذیب کرد. برخی رسانه‌ها دیروز از رونمایی سایت شخصی رئیس‌جمهور سابق کشورمان همزمان با روز 12 بهمن خبرداده بودند و اسامی 47 نفر از چهره‌های نزدیک به دولت سابق را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری و مدیریت این سایت عنوان کرده بودند.

وزیربهداشت نمی خواهد رئیس جمهور شود

تسنیم: عابد فتاحی عضو کمیسیون بهداشت‌ مجلس درباره خبر اعلام کاندیداتوری وزیر بهداشت در انتخابات ریاست‌جمهوری که توسط یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب منتشر شده، گفت: دکتر هاشمی هیچ برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات نداشته و ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon