مسابقات بین‌المللی بوکس در خوی برگزار می‌شود

مسابقات بین‌المللی بوکس در خوی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت بوکس ‌خوی از برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان با حضور تیم‌هایی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، نخجوان و ایران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدرضا محبوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: سومین دوره مسابقات بین‌المللی فجر با حضور تیم ملی ایران، دو تیم از ترکیه و تیم ملی جمهوری آذربایجان و تیم نخجوان به همراه تیم بوکس خوی به نمایندگی از بوکس آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در روزهای 15 الی 17 بهمن ماه در سالن ورزشی دو هزار نفری خوی و زیر نظر فدراسیون بوکس ایران برگزار خواهد شد.

محبوبی با اشاره به اهمیت این مسابقات گفت: تیم ملی ایران که هم اکنون برای حضور در مسابقات آسیایی در اردوی آمادگی به سر می‌برد با حضور تمام ملی‌پوشان در این مسابقات حاضر  می شود.

رئیس هیئت بوکس شهرستان خوی تاکید کرد: داوری این مسابقات از طرف داوران بین‌المللی و دارای ستاره انجام خواهد شد و در این مسابقات اعضای اصلی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌شوند.

وی با تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی در حمایت از برگزاری این مسابقات گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات مسوولان استانی و شهرستانی، اداره ورزش و جوانان و نیز هیئت بوکس استان آذربایجان‌غربی، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان خوی، شورای شهر و شهرداری خوی و نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی حمایت‌های همه جانبه به عمل آورده‌اند.

محبوبی تصریح کرد: مسابقات این دوره در حمایت از پیامبر بزرگ صلح و دوستی با نام یا محمد (ص) آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon