‌به تنهایی نمی‌توانم مدافع حیثیت فوتبال قم باشم


‌به تنهایی نمی‌توانم مدافع حیثیت فوتبال قم باشم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال وحدت قم با انتقاد از مسئولان نسبت به بی‌توجهی به تیم فوتبال وحدت قم گفت: نمی‌توانم به تنهایی مدافع حیثیت فوتبال قم باشم و هیچ تیمی در لیگ شرایط تیم ما را ندارد.

وحید مظاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره شکست سنگین هفته گذشته وحدت در آبادان برابر صنعت نفت نوین اظهار داشت: روی چه اصلی این طور می‌شود که تیمی که بازی قبلی خود را برده و تمام پنجره‌های امید را به روی خود باز کرده با 15 بازیکن به فرودگاه می‌رود که از این 15 نفر یک نفر تازه به لیست اضافه شده، 2 نفر دروازه‌بان بودند و مجتبی مبینی‌پور هم با تیم گرم کرد و بعد اعلام کرد که نمی‌تواند به میدان برود.

وی افزود: در دقیقه 5 بازی با صنعت نفت، کاویانپور گفت که زانوی من مشکل پیدا کرده است و مجبور شدیم بازیکنی را به زمین بفرستیم که یک جلسه هم با ما تمرین نکرده بود و من فکر می‌کنم باید خوشحالیم باشیم که 4 گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم گفت: در انتهای بازی بهنام سراج سرمربی تیم صنعت نفت به من گفت که می‌دانم دستتان بسته است و واقعا نمی‌دانم چرا باید شرایط در قم به این شکل باشد و نمی‌دانم چطور بازیکنان این تیم به ناگاه پیش از بازی تیمشان را تنها می‌گذارند.

مظاهری بیان کرد: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام و پس از بازی با صنعت نفت هم تاکید کردم که مسئول شکست تیم من هستم و 4 گل دریافت کرده‌اید و اگر 400 گل هم می‌خوردید من مسئولیت آن را به عهده می‌گرفتم اما نمی‌توانستیم این را در مدت یک ماه به یک بازیکن یاد بدهم که وقتی در آبادان بازی داریم، بازیکن روز قبل از بازی نیاید و بگوید که من با تیم به آبادان نمی‌روم.

وی عنوان کرد: دوست دارم مسئولان بدانند که چرا ما باید با این تعداد بازیکن به آبادان برویم در حالی که اگر با تمام توانمان به آبادان می‌رفتیم و یک امتیاز می‌گرفتیم ماندنمان قطعی بود.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم افزود: از آن روز هم من به کسی حرفی نزد‌ام و یاد گرفتم که باید بجنگم چنان که یک روز لوکا بوناچیچ به من گفت که وقتی مربی می‌شوی فکر کن تمامی مربیان، تیم‌ها و تماشاگران بر علیه تو هستند یا محمود یاوری که می‌گفت سعی کن به عنوان یک مربی ایستاده بمیری و به همین تا آخر پای این تیم هستم.

مظاهری بیان کرد: تیمی که اگر در این هفته‌ها مسابقاتش را ببرد در لیگ می‌ماند باید هر روز مسئولی بر سر تمریناتش حاضر باشد و این عامل دلگرمی برای بازیکن است البته نمی‌گویم یک مسئول با جیب پرپول بیاید اما همین که این تیم احساس کند پشتیبان و همراهی دارد انرژی می‌گیرد.

وی عنوان کرد: من در فوتبال ایران تجربه دارم و می‌دانم و دیده‌ام که تیمی که در شرایط حساس اطرافش خلوت باشد به فنا می‌رود و سوال من این است مگر استان قم چند تیم بومی دارد که این قدر به این تیم بی‌توجهی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم تصریح کرد: من علاوه بر اینکه کنار زمین هستم باید برای فیزیوتراپی و خوابگاه و غذا و پول فیزیوتراپی هم هماهنگ کنم و واقعا فکر نمی‌کردم این تیم این قدر مشکل داشته باشد اما به امید خدا این تیم را نگه می‌داریم و اگر این مسائل را بیان می‌کنم می‌خواهم بگویم این شرایط واقعا سخت و عذاب آور است.

مظاهری خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در لیگ شرایط تیم ما را ندارد در حالی که ما می‌توانستیم به دلیل کمبود بازیکن به آبادان نرویم و 3 بر صفر بازنده شویم اما به خاطر آبرو و حیثیت فوتبال قم این کار را نکردیم اما من هم نباید به تنهایی مدافع آبرو و حیثیت فوتبال قم باشم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon