عدم حضور تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول کشور به دلیل مشکل مالی


عدم حضور تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول کشور به دلیل مشکل مالی

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت بدمینتون قم از عدم حضور تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول کشور به دلیل مشکل مالی برای خرید بلیت سفر هوایی و اعزام به بندرعباس خبر داد.

علی پنجه باشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: تیم بدمینتون مردان قم که قرار بود روزهای 9 و 10 بهمن ماه در مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بدمینتون کشور حضور یابد، به دلیل مشکل مالی در این مسابقات حضور پیدا نکرد.

وی افزود: در دور رفت این مسابقات در سمنان با وجود اینکه حامی مالی برای حمایت از تیم پرامید بدمینتون قم وجود نداشت شرکت کردیم و می‌توانستیم در دور برگشت نیز حاضر باشیم اما برای سفر هوایی به شهر بندرعباس با مشکل مالی برای تامین بلیت مواجه بودیم و امکان سفر زمینی نیز برای این تیم وجود نداشت.

رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: عدم حضور ما در این مسابقات به قیمت قرار گرفتن تیم ما در قعر جدول رده بندی گروه دوم تمام شد اما به دسته دوم سقوط نکرده‌ایم و باید برای بقا در لیگ دسته اول در مسابقات مرحله سوم شرکت کنیم که با حضور 4 تیم قعرنشین برگزار می‌شود و یک تیم از این جمع در لیگ دسته اول می‌ماند.

پنجه باشی بیان کرد: بدمینتون قم امسال شرایط مالی نابسامانی داشت و شرایط تیم ما به سمتی پیش رفت که 3 بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و این بازیکنان برای دریافت دستمزد حرفه‌ای به تیم‌های غیر بومی در لیگ بر‌تر و لیگ دسته اول پیوستند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که بخش خصوصی به طور جدی وارد ورزش نشود، تیم‌های ورزشی وابسته به هیئت‌ها به طور کجدار و مریز و به سختی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند و این به معنای کاهش بازده ورزشی هیئت‌ها است.

رئیس هیئت بدمینتون قم تصریح کرد: تیم بدمینتون قم سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بدمینتون کشور به لیگ دسته اول صعود کرد در حالی که این تیم 3 سال پیش با نام صبای قم در لیگ بر‌تر حاضر بود اما به دلیل مشکلات مالی به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

پنجه باشی خاطرنشان کرد: 3 بدمینتون باز قمی در قالب تیم‌های ملی بدمینتون کشورمان در رده‌های سنی مختلف در مسابقات بین المللی دهه فجر که امتیاز ورودی المپیک را دارد و تیم‌های قدرتمندی در آن حاضر هستند، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon