شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شورای برتر کشور شد

شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شورای برتر کشور شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از معرفی شورای آموزش و پرورش استان به عنوان شورای برتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علیرضا کریمیان صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: این شورا به عنوان شورای برتر کشوری معرفی شده است.

وی ضمن اشاراه به حمایت استاندار از آموزش و پرورش افزود: استاندار از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استاندار نمونه کشوری معرفی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب مجوز تأسیس دبیرستان متوسطه نوبت اول استعدادهای درخشان شهرستان بروجن خبر داد و گفت: این مرکز بر اساس مجوز کسب شده از سال تحصیلی 95-94 برای دانش‌اموزان دختر و پسر راه‌اندازی می‌شود.

کریمیان با اشاره به تأکید استاندار به برگزاری یادواره شهید شاخص فرهنگی امسال کشور در شهرکرد، گفت: یادواره شهید شاخص فرهنگی «خداکرم رجب‌پور» اسفند ماه امسال با همکاری بسیج فرهنگیان، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار امیدواری کرد زمینه معرفی هرچه بیشتر این شهید شاخص فرهنگی سال کشور آن گونه که شایسته و در خور این شهید است، فراهم شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon