ترس از تاثیرگذاری؛ علت ممانعت امپراطوری رسانه‌ای غرب از انتشار نامه رهبر انقلاب


ترس از تاثیرگذاری؛ علت ممانعت امپراطوری رسانه‌ای غرب از انتشار نامه رهبر انقلاب

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: علت ممانعت امپراطوری رسانه‌ای غرب از انتشار نامه رهبر انقلاب، ترس از تاثیرگذاری آن در میان مخاطبان است.

فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، در خصوص لزوم تبیین مفاد نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و امریکای شمالی و چگونگی عملکرد رسانه‌های غربی و داخلی در این زمینه، اظهار داشت: ایشان جوانان را مورد خطاب قرار دارند و محتوای نامه ایشان، آنها را به مطالعه اسلام از طریق منابع اصلی یعنی قرآن فرا می‌خواند و به حرکت مذبوحانه‌ای که به دلیل جامعیت دین اسلام می‌خواهد آن را تقلبی نشان دهد، توجه دادند.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر با توجه به تحولات تاریخی در سطح بین‌المللی، در پیچ تاریخی سرنوشت‌ساز قرار داریم و شرایطی است که اسلام جایگاه برتری در جهان پیدا کرده و پروژه اسلام‌هراسی با صرف هزینه‌های هنگفت در دستور کار استکبار جهانی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با توجه به تاثیرگذاری اسلام و شرایط فعلی در دنیا، پیام مقام معظم رهبری به جوانان نشان‌دهنده اهمیت نقش ‌آنها در ایجاد تحولات است چراکه جوانان دارای روحیه عدالت‌خواهی، استکبار‌ستیزی و نهاد پاک هستند که حقیقت را اگر به صورت شفاف ببینند، می‌پذیرند.

وی افزود: جوانان مورد خطاب این نامه باید دقت کنند چرا هجمه علیه اسلام وجود دارد و خود این سوال جوانان را به فکر کردن وا می‌دارد که هیچ چیز را بدون فکر نپذیرند؛ در مورد اینکه چرا امپراطوری رسانه‌ای غرب با انتشار این پیام مقابله می‌کند، پاسخ در خود نامه است: ترس از تاثیرگذاری این پیام.

آلیا افزود: آنها این نامه را مطالعه کرده و متوجه شد‌ه‌اند محتوای این پیام در ایجاد تحولات، تقویت بصیرت دنیا و تکامل بیداری اسلامی تاثیر دارد اما با ممانعت از انتشار و انعکاس نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی در واقع خط بطلانی بر ادعای وجود آزادی بیان در غرب کشیدند و فاتحه جریان آزاد اطلاعات را خواندند.

وی در پایان گفت:‌ این پیام باید به تمام زبان‌های زنده دنیا ترجمه و منتشر شود و علاوه بر شبکه‌های برون‌مرزی، رسانه‌های داخلی، رایزن‌های فرهنگی، سفارتخانه‌ها و دفاتر مقام معظم رهبری در کشورهای دیگر فعالانه برخورد کنند تا این پیام به گوش مخاطبان خاص آن برسد، همان طور که پیام امام خمینی(ره) به گورباچف نوید شکستن استخوان‌های سوسیالیسم و کمونیزم را می‌داد، پیام مقام معظم رهبری نیز نوید شکستن استخون‌های امپریالسم و لیبرالسم را می‌دهد و آب حیاتی برای جوانان تشنه حقیقت است.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon