۴ هزار نفر از دانش آموزان قزوین به مناطق جنگی اعزام می‌شوند


4 هزار نفر از دانش آموزان قزوین به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ‌کننده سپاه قزوین گفت: چهار هزار نفر از دانش آموزان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی طاهرخانی ظهر امروز در اختتامیه جشنواره کشوری آیه‌های سپید که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان و فعالان هنری باید ارزش‌های دفاع مقدس را در آثار خود به روشنی نشان دهند و برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند که ارزش‌های دفاع مقدس را تحریف و تخریب کنند، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند که با تحریف و تخریب ارزش‌های دفاع مقدس، بنیان‌های انقلاب اسلامی را نابود سازند و ما باید در این جبهه به صورت هوشیارانه وارد شویم و حیله‌ها و نیرنگ‌های آن‌ها را آشکار سازیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اینکه در جشنواره کشوری آیه‌های سپید 29 استان شرکت‌ داشتند، بیان کرد: در این جشنواره داستان‌نویسان از 29 استان حضور داشتند و 350 اثر نیز از استان قزوین به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

طاهرخانی با اشاره به اهمیت ادبیات و هنر در حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب به ویژه ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: ادبیات و هنر مانند پلی است که فرهنگ را از نسلی به نسل بعد منتقل می‌کند و مسئولان باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند و از این ظرفیت به شکل مطلوبی استقاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه جنبه معنوی دفاع مقدس باید در آثار هنرمندان مدنظر قرار گیرد، عنوان کرد: ما باید به گونه های دفاع مقدس را به تحریر درآوریم که تمام ابعاد ابن جنگ نابرابر دیده شود و همه با ارزش ها و آرمان های شهدا آشنا شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با اشاره به نقش بسزای شهدا در حفظ بنیان‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا نقش بسیاری در حفظ و حراست از بنیان‌های ایران اسلامی داشتند و ما همیشه مدیون آن‌ها هستیم و باید برای قدردانی از زحمات آن‌ها، تمام توان خود را در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس به کار گیریم.

طاهرخانی از اعزام دانش آموزان قزوینی به اردوی راهیان نور خبر داد و اعلام کرد: چهار هزار نفر از دانش آموزان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon