عصر شعر فجر انقلاب در خلخال برگزار می‌شود

عصر شعر فجر انقلاب در خلخال برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج هنرمندان شهرستان خلخال گفت: عصر شعر فجر انقلاب، ۱۹ بهمن‌ماه در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

سید فریدون اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عصر شعر فجر انقلاب، 19 بهمن‌ماه توسط بسیج هنرمندان خلخال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر شریان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود و راه‌های مبارزه و مقابله با دشمنان در عصر حاضر نیز با فرهنگ و هنر اسلامی میسر است، گفت: شعر به‌عنوان قالب و ابزار بیانی حاصل رشد تدریجی هنرها بوده و ابزار کمال یافته جهان معاصر است.

رئیس بسیج هنرمندان شهرستان خلخال بیان کرد: شعر در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با سرودهای انقلابی تاثیرگذار بود و در حال حاضر بهتر می‌توان از شعر به‌عنوان بیداری جوانان غرب بهره گرفت.

اصغری افزود: فرهنگ و هنر باید اسلامی باشد و با رشد و تقویت هنر اسلامی جوانان فعال این مرز و بوم، به حقیقت انقلاب اسلامی برسند و ما نیز باید با نظام اسلامی و فهم و نظر و عقیده ولایی به دین و ارزش‌ها و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برسیم و نگذاریم دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم جوانان ما را مورد هجوم خود قرار دهند چراکه سمت نگاه ما رسیدن به اقتدار اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است.

وی هنر را بسط و گسترش ایمان و اخلاق دانست و تصریح کرد: با هنر اسلامی رفتارها اصالت یافته و فرهنگ عمومی ارتقا می یابد و در حال حاضر جامعه اسلامی ما نیاز به هنر انقلابی و هنرمندان بسیجی دارد.

رئیس بسیج هنرمندان شهرستان از هنرمندان و شاعران بسیجی خلخال خواست آثار خود را با موضوعات انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و تاثیر آن در بیداری اسلامی و صدور انقلاب اسلامی، جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تداوم انقلاب اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری را تا 14 بهمن به کانون بسیج هنرمندان خلخال واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد تحویل و یا به آدرس پست الکترونیکی Sh-f-kh@mihanmail.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon