۲۰۰۰ آملی رهسپار اردوهای راهیان نور می‌شوند

2000 آملی رهسپار اردوهای راهیان نور می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به برنامه‌های اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور این شهرستان, سهمیه ابلاغی امسال شهرستان را ۲ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سرهنگ علی خادم عصر امروز در جلسه ستاد بررسی اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان با بیان اینکه با توجه به شعار امسال, همه دستگاه‌ باید به اجرای کارهای فرهنگی بپردازند، اظهار داشت: امروزه در نظام جمهوری اسلامی بلندترین و مهم‌ترین کار برای شهدا و اعزام کاروان راهیان نور است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه شهدا اثراتی به همراه خود دارد، افزود: مدیران با برگزاری کارهای فرهنگی اثربخشی آن را باید برروی جوانان امروز داشته باشند.

خادم با تاکید براینکه امروز دشمن عقاید جوانان ما را هدف گرفته و تلاش می‌کنند از طریق ماهواره, نسل جوان و نوجوان ما را از مسائل دینی و اعتقادیشان دور کنند، افزود: باید همه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با برنامه‌ریزی صحیح و فرهنگی تلاش کنیم.

وی سهمیه ابلاغی امسال این شهرستان به مناطق عملیات جنگی را 2 هزار نفر نفر در قالب کاروان راهیان نور بیان و عنوان کرد: اعزام کاروان راهیان نور در چهار مرحله و به صورت اقشار محلات و زنان و دانش‌آموزی انجام می‌شود.

خادم با اعلام اینکه نخستین اعزام کاروان در بیست‌و دوم اسفندماه امسال در دستور کار قرار می‌گیرد، اذعان داشت: دیگر اعزام کاروان راهیان نور در روزهای بیست و چهارم، بیست وهشتم اسفندماه و سوم فرودین‌ماه سال 94 انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در این تصمیم‌گیری‌ها، هزار و 800 نفر از محلات و زنان و 210 نفر به صورت اقشاری اعزام می‌شوند، یادآور شد: با توجه به تشکیل و فعالیت کمیته‌های مختلف در ناحیه سپاه آمل هم‌اکنون درخواست 45 دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب کاروانیان شده که به نظارت دستگاه‌های اجرایی موافقت 25 دستگاه مورد موافقت قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به پذیرایی و پشتیبانی زائران کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، خواستار همکاری و مشارکت دستگاه‌های دولتی نسبت به تامین نیازهای اساسی شد و گفت: برنامه‌ریزی در راستای پشتیبانی باید به گونه‌ای باشد تا رضایت زائران فراهم شود.

وی ادامه داد: این ستاد به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس در طول مسیر اعزامیان برنامه‌های فرهنگی، بسته‌های فرهنگی و نرم‌افزار‌های مذهبی و دینی اراوه می‌دهد.

خادم از آخرین اعزام راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق جنوب در سال‌جاری خبر داد و گفت: این اعزام فرداشب با مشارکت آموزش و پرورش با حضور 120 دانش‌آموز پسر به وسیله هفت دستگاه اتوبوس انجام می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon