۲۱۴۴ میلیارد ریال در طرح‌های عمرانی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد


2144 میلیارد ریال در طرح‌های عمرانی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۶۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این پروژه‌ها دوهزار و ۱۴۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید محمدحسن باستی صبح امروز در مراسم آغاز برنامه‌های دهه فجر در بوشهر با تبریک ایام‌الله ده فجر این ایام را فرصتی مناسب برای ارائه دست‌آوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دهه فجر موقعیتی مناسب برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های مردم سلحشور ایران اسلامی است که این مهم باید به دانش‌آموزان و دانشجویان فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر طرح‌ها و برنامه‌‌های مهمی در حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود افزود: در ایام‌ الله دهه فجر ضمن برپایی جشن انقلاب در عرصه‌های گوناگون شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی و تولیدی هستیم.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه در این ایام 360 پروژه عمرانی و تولیدی افتتاح می‌شود افزود: این پروژه‌ها که در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر افتتاح می‌شود 17 پروژه آن بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کرده است.

باستی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر دو هزار و 144 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده بیان کرد: 17 پروژه آن که در حوزه تولید است بخش خصوصی 290 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

وی از افزایش 83 درصدی تعداد پروژه‌های افتتاحی در این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: سال قبل 197 پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح شده که امسال این تعداد به 360 پروژه رسیده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه رشد طرح‌های افتتاحی در ایام الله دهه فجر در استان بوشهر 78 درصد است تصریح کرد: طرح‌هایی که در ایام دهه فجر در استان بوشهر به بهره برداری می‌رسد از نظر اعتباری با رشد 78 درصدی روبه‌رو بوده است که از 120 میلیارد تومان سال قبل به 214.3 میلیارد تومان رسیده است.

باستی با بیان اینکه 131 پروژه در روستاها افتتاح می‌شود گفت: برای اجرای پروژه‌های روستایی 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

وی بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر در بوشهر 35 پروژه با 442 میلیارد ریال، دشتی 48 پروژه با 165 میلیارد ریال، دیر 24 پروژه با 128 میلیارد ریال، دیلم 27 پروژه با 144 میلیارد ریال و گناوه نیز 35 پروژه با 108 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon