امروز راه امام راحل الگوی تمام آزادی‌خواهان دنیا است

امروز راه امام راحل الگوی تمام آزادی‌خواهان دنیا است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گلپایگان گفت: امروز و پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب، هنوز قلب‌هابه یاد امام راحل می‌تپد و تمام آزادی‌خواهان جهان با یاد امام بزرگوار و ‌آرمان‌هایش زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی صبح امروز در مراسم ویژه سالروز  ورود امام راحل به میهن که با حضور مسئولان و مردم شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در آغازین ‌روز سی و ششمین بهار انقلاب، یاد امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی می‌داریم.

وی با تقدیراز حضور باشکوه مردم در این مراسم، افزود: اکنون سالروز لحظه ورود بزرگ‌مردی است که زندگی همه ما درهر لحظه و زمان باید با نام و یاد و آرمان‌های ایشان مزین باشد.

امام جمعه گلپایگان گفت: این سئوال مطرح است که چه چیز سبب شده پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب، هنوز اینگونه قلب‌هابه یاد امام راحل می‌تپد و تمام آزادی‌خواهان جهان با یاد امام بزرگوار و ‌آرمان‌هایش زندگی می‌کنند و مسلمانان آزاده جهان ازحزب‌الله لبنان تا مردم یمن، سوریه و عراق راه الهی امام راحل را در پیش گرفته‌اند.

وی بیان کرد: امام راحل ازهمان ابتدا برای رضای خدا، با توکل به خدا و با اندیشه و تدبیر خدایی کار خود را آغاز کردند و به طور قطع اگر تمام دنیا بسیج شوند نمی‌توانند کسی را که راهی الهی را برای رضای خدا آغاز کرده خاموش کنند و از اهدافش باز دارند.

وی خاطرنشان کرد: ‌امروز می‌بینیم که چگونه پس از گذشت 36 سال از زمان انقلاب، چگونه نام امام(ره) بر تارک گیتی می‌درخشد و به طور قطع تنها نامی که تا قیام قیامت در دنیا درخشان و ماندگار می‌ماند نام روح‌الله خمینی (ره) است، چرا که امام تمام اعمالش را برای خدا خالص کرده بود و کسی نمی‌تواند چنین انسانی را از تاریخ کنار بزند.

امام جمعه گلپایگان اظهار داشت: پادشاه معدوم تصور می‌کرد می‌تواند با امام مقابله کند اما دیدیم که نه تنها او بلکه هیچ یک ازسلطه‌گران دنیا نیز نتوانستند در اهداف امام خللی ایجاد کنند و به ایشان آسیبی برسانند.

وی بیان کرد: امروز وظیفه ما است که همواره یاد امام و شهدا را گرامی بداریم، آرمان‌های امام را بهتر بشناسیم و با اقتدا به امام راحل و مقام معظم رهبری این راه الهی را ادامه دهیم که تا این وفاداری و حضور باشد هیچ کس نمی‌تواند گزندی به اسلام و انقلاب ما برساند.

‌اسماعیلی گفت: امروز ما با شهدا و امام شهدا عهدی دوباره می‌بندیم که لحظه‌ای دست از آرمان‌های الهی برنمی‌داریم تا علم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) برسانیم.

انتهای پیام/ آ

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon