زیرساخت‌های ازدواج در جامعه توسعه یابد


زیرساخت‌های ازدواج در جامعه توسعه یابد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تهران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ازدواج در جامعه گفت: ازدواج برای جوانان باید آسان شود تا بتوان از بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله موحدی کرمانی ظهر امروز در مراسم سالروز ورود تاریخی امام به کشور در حسینیه سپاه امام صادق(ع)با تبریک ایام‌الله دهه فجر این ایام را بهترین روزهای انقلاب و کشورنامید و اظهار داشت: انقلاب اسلامی آموزه‌های زیادی به ما آموخته است که باید از این آموزه‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امام راحل وقتی دید ظلم‌ها بر ملت ایران افزایش یافته اقدام به قیام و نهضت اسلامی کرد گفت: امام راحل وقتی دید ملت ایران مورد ظلم و ستم و مظلومیت قرار گرفته‌اند با بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مراکز آموزشی در کشور نسبت به اسلام بی توه بودند افزود: در دوران طاغوت همه  امور از محور اسلامیت خارج شده بود، آزادی بیان نبود.

موحدی کرمانی با تاکید بر مقابله با بد حجابی در جامعه و پیشگیری از گسترش این فرهنگ تصریح کرد: برای مقابله با بدحجابی اقدامات عاجلی باید صورت گیرد و نباید فقط به برخورد افراد متدین با بدحجاب‌ها اکتفا کرد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ازدواج در جامعه افزود : ازدواج برای جوانان باید اسان شود تا بتوان از بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری کرد.

امام جمعه موقت تهران بر توجه به توسعه فرهنگ و فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر که در مجلس مطرح است از امیدوارم به تصویب برسد.

موحدی کرمانی با تاکید بر تبیین آرمان‌های امام راحل برای جامعه در ابعاد گوناگون گفت: باید بدانیم امام(ره) در مقابل فساد و انحراف در جامعه بی‌تفاوت نبود و این مهم باید در جامعه تبیین شود تا مردم نسبت به امورات جامعه بی تفاوت نباشند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon