نخستین باند بتنی کشور در فرودگاه رامسر افتتاح می‌شود

نخستین باند بتنی کشور در فرودگاه رامسر افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افتتاح نخستین باند بتنی کشور، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تسنیم از میاندورود, موسی مشازمینی در مراسم نمادین لحظه ورود امام راحل به وطن در فرودگاه دشت ناز ساری، اظهار داشت: پروژه‌های بزرگ فرودگاه در ایام دهه فجر به بهره‌داری می‌رسند.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که  برای پروازها در فرودگاه رامسر داشتیم،  6 میلیارد تومان برای رفع این نواقص هزینه  شد.

مشازمینی گفت: با سفر رئیس جمهور به  استان مازندران، نخستین باند بتنی کشور در فرودگاه رامسر بهره برداری می‌شود.

استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز روز پیروزی انقلاب و ولایت  فقیه است، گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، همه  مردم ،این روز را گرامی می‌دارند و یاد خاطره  امام و شهدا را زنده نگه می‌دارند.

ربیع فلاح جلودار افزود: نخستین شعار مردم در آغاز  انقلاب، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود و امام راحل به  معنای واقعی این  4 کلمه را محقق ساختند.

وی  تصریح کرد: ایران تنها کشوری بوده که مردم خودشان برای خود تصمیم گرفتند و با آرای 98 درصدی خود به "جمهوری اسلامی آری" این  موضوع  را به جهانیان ثابت کردند.

 استاندار مازندران افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران تنها کشوری است که بعد از  36 سال در جهان و منطقه توانست اقتدار خود را حفظ کند، به گونه‌ای که در مهم‌ترین تصمیمات منطقه‌ای ایران باید حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: موضوع  اصلی کینه توزی‌های دشمنان پیشرفت  ایران  در عرصه‌های علمی بوده که باید با همدلی و اتحاد و همبستگی توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon