نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی مثال زدنی است


نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی مثال زدنی است

خبرگزاری تسنیم: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب مثال زدنی است و اکنون با تخصص و آگاهی و حفظ حجاب می‌توانند در راستای صیانت از آرمان‌های امام(ره) و شهدا گام بردارند و تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی شیرخانی در مراسم نواختن زنگ انقلاب  در دبیرستان دخترانه نمونه کوثر اراک با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت بزرگداشت این ایام و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی نقش رهبری و جایگاه این مهم بسیار مشهود بوده و مردم با تبعیت از امام توانستند ریشه ظلم و ستم را در جامعه بخشکانند و اسلام ناب محمدی را در ایران نهادینه کنند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با حرکت در مسیر ولایت در دوران انقلاب و بعد از آن تاکنون توانسته‌اند به عزت و اقتدار دست پیدا کنند و اهداف این نظام را با پیروی از ولایتمداری محقق کنند.

معاون‌پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پیروی از رهبری و حرکت در مسیر ولایت و نیز صیانت از خون شهداء تاکنون توانسته‌اند تمامی توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند و بتوانند اهداف اسلام را در جامعه تا حد زیادی محقق کنند.

شیرخانی بااشاره به پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران در سال 57 با مبارزات 15 ساله و اتحاد و همدلی ملت گفت: باید تلاش شود تا بتوانیم با یادآوری حوادث انقلاب مسیر روشنی در پیش‌روی آینده‌سازان قراردهیم و با این مهم بتوانیم حوادث انقلاب اسلامی ایران و جانفشانی‌های شهدای انقلاب را پیش‌روی آینده‌سازان میهن اسلامی قراردهیم.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با داشتن رهبری فرزانه، ایمان قلبی و اعتقاد راسخ به پیروزی توانستند در پیروزی انقلاب گام بردارند که این نکته مهم‌ترین و اصلی‌ترین  وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا و یکی از ارکان مهم پیروزی بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد:  هنوز چند سالی از انقلاب ایران نگذشته بود که 8 سال جنگ تحمیلی آغاز شد و در این راستا نیز جانفشانی‌های دلاورمندانه شهدا و رزمندگان توانست درخت این انقلاب پربارتر و محکم‌تر از قبل کند و از بعد از انقلاب دشمنان این نظام به دنبال این بودند که انقلاب از حرکت بازایستد و مردم نسبت به آن دلسرد شوند.

شیرخانی با اشاره به اینکه کشور ایران همیشه توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند گفت: این مهم با رهبری که در رأس آن است توانسته تداوم پیدا کند و با هدایت‌های عالمانه ولی فقیه اتحاد و امنیت در کشور ایجاد شده است.

وی افزود: جوانان دیروز با نثار خون خود از انقلاب دفاع کرده و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به کشور هدیه دادند و جوانان و نوجوانان امروزی به ویژه دانش‌آموزان باید با ایمان، تحصیل و تخصص بتوانند این مهم را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon