۱۴۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی طالقان اختصاص یافت


140 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی طالقان اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فرمانداری شهرستان طالقان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی طالقان با حضور مسئولان استانی و کشوری در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان هزینه شده است.

کوروش لهراسبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر به صورت روز شمار برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در شهرستان طالقان برگزار می‌شود، اظهار داشت: همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در سال 57، زنگ انقلاب در کلیه مدارس طالقان نواخته شد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا از اهم برنامه‌های دهه فجر این شهرستان است، افزود: پروژ‌ه‌های عمرانی طالقان 20 بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری طالقان با اشاره به اینکه مدرسه خیرساز شهید اسحاقی در این ایام با حضور مسئولان کشوری و رئیس انجمن خیرین کشور افتتاح می‌شود، گفت: افتتاح پروژه راه روستایی "نسا" با اعتبار مناسبی در این ایام صورت می‌گیرد.

لهراسبی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی پروژه مخزن آب شرب شهرک طالقان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های در دستور کار است که در دهه فجر امسال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 8 کیلومتر راه جویستان - گراب در حوزه روستایی نیز در این ایام با حضور استاندار افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: مبلغی بالغ بر 140 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سرمای زودرس هوا و بارش نزولات جوی سبب شد فاز دوم گازرسانی زیدشت - شهرک طالقان در دهه فجر میسر نشود، خاطرنشان کرد: بیش از 7 کیلومتر از عملیات گازرسانی فاز دوم انجام شده است و ادامه این مسیر به زودی به اتمام می‌رسد.

سرپرست فرمانداری طالقان با تاکید بر اینکه گازرسانی این شهرستان در سه فاز انجام می‌شود، افزود: عملیات راه‌ سازی فاز نخست آن با طول  22 کیلومتر و عملیات لوله‌گذاری این مسیر با طول 20 کیلومتر انجام شده است.

لهراسبی با بیان اینکه فاز سوم شهرک و روستاهای اطراف آن از اواخر ادیبهشت سال آینده آغاز می‌شود، گفت: لوله‌های فاز دوم این پروژه خریداری و عملیات حفاری آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری طالقان 7 ماه است که به صورت سرپرستی اداره می‌شود، اظهار داشت: استاندار البرز در نظر دارد با دقت نظر بیشتری حکم فرماندار طالقان را صادر کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon