پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در قزوین احداث می‌شود


پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در قزوین احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین گفت: به منظور ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت اتومبیلرانان و موتورسواران، پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در قزوین احداث می‌شود.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با مذاکرات و جلساتی که با دستگاه‌های اجرایی مربوط برگزار شده است تصمیم بر این شده تا زمینی در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین قرار گیرد و یک پیست مناسب برای کسانی که در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، احداث شود.

وی با اشاره به جایگاه برتر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین در بین استان‌ها بیان کرد: با پیشرفت‌های چشمگیری که در این هیئت صورت گرفته است، این هیئت قزوینی توانسته جزو سه هیئت برتر کشور در بخش آفرود و موتورکراس باشد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین عنوان کرد: در حضوری که اعضای این هیئت در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری داشتند، دو لوح تقدیر و تشکر از فدراسیون را دریافت کردند که این امر نشان دهنده این است که پیشرفت‌های بسیاری در این هیئت قزوینی صورت گرفته است.

فصیحی‌رامندی با اشاره به برنامه‌های پیش روی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین تصریح کرد: نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک در قزوین برپا شد و همچنین به مناسبت دهه فجر دو برنامه مفرح نیز در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ورزش موتورسواری خاطرنشان کرد: به لحاظ برخی مسائل به وجود آمده، موتورسواران در کشور با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند و موتورهایی که بیشتر از 250 سی سی باشند، حق تردد در خیابان را ندارند و در صورت مشاهده پلیس موتور آن‌ها متوقف می‌شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین با اشاره به اینکه برای کاهش محدودیت‌ موتورسواران فعالیت‌های مختلفی انجام شده است، اظهار کرد: به منظور کاهش محدودیت‌ها برای موتورسواران عکس چهره‌ها و موتورهای آن‌ها تحویل نیروی انتظامی داده شده است و آن‌ها می‌توانند در روزهای جمعه از محل خانه تا پیست موتور سواری تردد داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon