۱۱۵۰۰ واحد مسکن مهر در قزوین افتتاح شد


11500 واحد مسکن مهر در قزوین افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: استاندار قزوین گفت: با تلاش و اقدامات سازنده‌ای که مدیران و مسئولان ۱۱۵۰۰ واحد مسکن مهر در قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مرتضی روزبه بعدازظهر امروز در همایش مبلغان که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مساجد به عنوان محل اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باید مورد توجه و تاکید ویژه مدیران و مسئولان استانی قرار بگیرد چراکه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در مساجد برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود.

وی بیان کرد: طرح مسجد محله باید در محله‌هایی که با کمبود مسجد مواجه هستند اجرا شود چراکه مساجد به عنوان مکان مقدس و فرهنگی که از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان جلوگیری می‌کند، باید در تمام نقاط شهر احداث شود، در حال حاضر بیش از یک هزار و 400 مسجد در قزوین وجود دارد.

روزبه گفت: با توجه به این نکته که مساجد از جایگاه ویژه‌ای در ترویج فرهنگ برخوردار هستند باید تعداد مساجد در سطح استان افزایش یابد.

استاندار قزوین با اشاره به ارزش‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردها و ارزش‌های زیادی در زمینه‌های مختلف را برای مردم جامعه به ارمغان آورده است که این ارزش‌ها باید برای جوانان و نسل آینده کشور تببین شود.

روزبه افزود: مساجد در زمان انقلاب و حکومت شاهنشاهی ابزاری قدرتمند و مستکبر بود و انقلابیون با حضور پررنگ خود در این مکان مقدس توانستند پایه‌های دینی و انقلابی کشور را مستحکم و نهادینه کنند.

وی با اشاره به جایگاه برجسته مساجد در جامعه اسلامی عنوان کرد: همواره مساجد به عنوان پایگاه‌های تجمع مسلمانان بوده است و تصمیم‌گیری‌های مهم در مساجد صورت می‌گرفته است که این موضوع، اهمیت مساجد را در جامعه دوچندان می‌کند.

استاندار قزوین با تاکید بر ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: ما باید در مساجد بستر حضور نوجوانان و جوانان را فراهم آوریم و الگوها و ارزش‌های اسلامی را به آنها انتقال داده و نوجوانان و جوانان را به سمت تعالیم متعالی اسلامی سوق دهیم.

روزبه گفت: با تلاش و اقدامات سازنده‌ای که مدیران و مسئولان انجام داده‌اند، 11500 واحد مسکن مهر در قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon