۴۲ پروژه عمرانی در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد

42 پروژه عمرانی در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نیر گفت: در ایام دهه فجر ۴۲ پروژه عمرانی در شهرستان نیر با هزینه‌کرد ۷۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر صمدی عصر امروز در نشست مسئولان دارات شهرستان نیر با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: 42 پروژه عمرانی این شهرستان با اختصاص اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی شده که در ایام دهه فجر در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افزایش 20 برابری اعتبارت عمرانی شهرستان نیر گفت: با افزایش اعتبارات ما توانستیم پروژه‌های عمرانی مهم و اساسی را در این شهرستان بر حسب اولویت اجرایی و عملیاتی کنیم که عمده‌ترین این پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

صمدی از تدارک بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف ترویج و انتقال ارزش‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی به مردم شهرستان به ویژه نوجوانان و جوانان این برنامه‌ها در دهه فجر امسال و در نقاط مختلف شهرستان همراه با شور حال خاص برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: ما معتقدیم که جایگاه این شهرستان و اهالی انقلابی آن والاتر از اجرای این طرح‌ها و برنامه‌ها بوده و تلاش می‌کنیم با همکاری مسئولان شهرستانی توسعه و عمران این شهرستان را رقم زده و آن به جایگاه اصلی و واقعی خود برسانیم تا مردم از اجرای این طرح‌ها بهره لازم را بگیرند.

امام جمعه شهرستان نیر نیز در این نشست با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: ایران کشوری است که امروز با تلاش و مجاهدت و فداکاری ملت امروز استقلال خود را به بهترین شکل در سطح جهانی به اثبات رسانده و و به دنیا نشان داده که به هیچ عنوان زیر بار حاکمیت زور و ستم نمی‌رود.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی افزود: تصمیمات انجام شده در این کشور براساس منافع و مصالح ملی بوده که این امر در گرو پیروزی انقلاب که حاصل درایت و دوراندیشی امام راحل در تسلیم نشدن به حاکم زورگو و فاسد بوده، به دست آمده است که همه باید قدردان این نعمت بزرگ بوده و به پاس قدردانی تلاش کنیم تا اهداف والای ان را ترویج و گسترش دهیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon