هزار سوله ورزشی توسط سپاه کشور احداث شده است


هزار سوله ورزشی توسط سپاه کشور احداث شده است

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه امام حسن(ع) استان البرز گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد فساد هزار سوله ورزشی توسط سپاه در کشور احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار یوسف مولایی در مراسم افتتاح ساختمان جدید حوزه مقاومت 123 سردار سلمان ایزدیار و سالن ورزشی 9 دی که عصر امروز در محل حوزه مقاومت 123 برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدنه دنیای غرب به خود لرزید.

وی با اشاره به بیانات رهبرکبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب در یک تحول روحی جامعه به وجود آمد که جز معجزه نام دیگری نمی توان بر آن نهاد، افزود: دشمنان ایران و اسلام بر این امر اذعان داشتند که انقلاب ایران معجزه الهی بوده است.

جانشین فرمانده سپاه البرز با اشاره به سخنان یک اندیشمند کانادایی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در جهان امروزی تنها یک معجزه محسوب می‌شود.

مولایی با تاکید بر اینکه بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به خصومت، ایجاد توطئه و تفرقه بین مردم و نظام ادامه می دهند، تصریح کرد: استکبار جهانی با راه اندازی 3 جنگ در منطقه تنها قصد براندازی ایران داشتندکه به لطف خدا و اتحاد ملت میسر نشد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک تحقیر ابدی برای غرب بود، گفت: دنیای غرب بعد از پیروزی انقلاب، اسلام راستین و حقیقی را شناخت.

جانشین فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه انقلاب ایران قطار در حال حرکت به سوی هدف غایی و نهایی است، اظهار داشت: دشمنان نظام همچنان در تلاش هستند مانع حرکت این قطار شوند.

مولایی با اشاره به اینکه دشمن و استکبار جهانی نمی‌تواند شاهد از دست دادن منطقه ای شود که بیش از 60 درصد انرژی دنیا از این مناطق تامین می‌شود، گفت: امروز شیوخ بی غیرت عرب هزاران میلیارد دلار در بانک های غربی سرمایه گذاری کردند که دشمنان حاضر به از دست دادن آن نیستند.

وی با بیان اینکه ایران در بیداری مسلمانان، فناوری و استقلال سیاسی از خط قرمز امریکا عبور کرده است، تصریح کرد: طبق فرمایشات امام راحل(ره) امریکا و استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

جانشین فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه سپاه فرزند انقلاب است و در نظر دارد نیازهای انقلاب را تامین کند، افزود: احداث سوله های ورزشی سبب ایجاد فضای مناسب برای جوانان و جلوگیری از گسترش فساد در جامعه می‌شود.

مولایی با تاکید براینکه با همت سپاه, بیش از هزار سوله ورزشی در استانها  مختلف احداث شده است، خاطرنشان کرد: امید است در مسیر انقلاب با رفع موانع و دفع توطئه‌های دشمن بتوان این انقلاب را به هدف غایی و عالی خود رساند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon