پیروزی انقلاب اسلامی شعار «ما می‌توانیم» را احیاء کرد

پیروزی انقلاب اسلامی شعار «ما می‌توانیم» را احیاء کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان اندیمشک گفت: آمریکا با رشد علمی دانش آموزان ما مخالف است اما معمار کبیر انقلاب بعد از اعتماد و اتکال به خداوند به ما مفهوم ما می‌توانیم را یاد داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر امروز زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهری در مدارس مختلف اندیمشک نواخته شد.

حمیدرضا گودرزی در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که در سال 1357 به منظور ریشه‌کن کردن رژیم پهلوی با مشارکت همه مردم انجام گرفت، نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود چرا که دهه فجر انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رویداد تاریخ ایران در راستای گسترش عدالت و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی است.

فرماندار اندیمشک افزود: مردم انقلابی ایران در آن روز‌ها بدون هیچ اجباری بلکه همراه با احساسی توأم با انزجار از استبداد به پیروی از امام راحل وارد صحنه شدند و توانستند پایه‌های حکومت طاغوت را تا ابد از سراسر ایران اسلامی بزدایند.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی نیز در این مراسم با اشاره به حمایت کشورهای غربی از رژیم طاغوت دشمنی دول غربی را با فرهنگ اسلامی انقلاب معاصر ایران را ریشه‌ای دانست و افزود: کشورهای غربی با رشد و تعالی دانش آموزان ما مخالف هستند اما معمار کبیر انقلاب بعد از اعتماد و اتکال به خداوند به ما فعل ما می‌توانیم را یاد داده است.

وی افزود: این مسیر روشن باید مدنظر دانش آموزان ایران اسلامی باشد تا در جهت تبیین گفتمان انقلاب در عرصه‌های مختلف اجتماعی و آموزشی گام بردارند.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه راه روشن حضرت امام (ره) راه همه آحاد ملت است بیان داشت: راهنمای ملت ایران در ادامه مسیر انقلاب، گفتمان شهدا است و با حرکت مستمر مردم سراسر ایران اسلامی در این مسیر جاودان هستند.

بهرام سپهریان رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک با تبریک دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی تاکید کرد: در رژیم گذشته چون به غرب و شرق وابستگی داشت شرایط به گونه‌ای بود که به مردم ظلم و ستم می‌کردند ولی انقلاب اسلامی به مردم جرات داد و علیه رژیم طاغوت قیام کردند.

وی با تبیین اهداف انقلاب گفت: دهه فجر یک فرصت تاریخی در جهت ترویج گفتمان اسلامی انقلاب است که می‌توان از ظرفیت بالای آموزش و پروش در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلابی و اسلامی به نحو مطلوب بهره  برد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon