سرانه فضای آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان افزایش می‌یابد


سرانه فضای آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: با موافقت اصولی با افزایش فضای دانشگاه، سرانه فضای آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان افزایش می‌یابد.

احسان توابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به تعداد دانشجویان پیام نور زنجان اظهار داشت: تعداد کل دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان 9 هزار و 500 نفر است.

وی با اشاره به فضای آموزشی دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کل فضای آموزشی موجود دانشگاه دو و نیم هکتار است، میزان سرانه فضای دانشگاهی دانشگاه پیام نور زنجان از کمبود بسیار شدیدی  رنج می‌برد.

رئیس دانشگاه  پیام نور زنجان افزود: این میزان برای دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان  هشت دهم متر است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای زندانیان 5.8 متر است، عنوان کرد: فضای آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان از سرانه فضای زندانیان نیز کمتر است.

توابی گفت : در حال حاضر موافقت اصولی برای واگذاری 5 هکتار در حریم شهری برای احداث آزمایشگاه‌های پژوهشی اخذ شده که امیدواریم با اختصاص این میزان و احداث آزمایشگاه‌های تخصصی این مشکل مرتفع شود.

وی بیان کرد: موافقت 15 هکتار زمین در حومه شهر برای ایجاد دانشکده کشاورزی و پژوهشکده گیاهان بومی نیز اخذ شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زنجان ابراز کرد: احداث دانشکده کشاورزی  و پژوهشکده گیاهان بومی می‌تواند در افزایش مهارت‌های عملی دانشجویان و کیفیت آموزش‌های ارائه شده باشد.

وی اظهار داشت: ما با افزایش این میزان، گامی بلندی را برای افزایش فضای آموزشی برمی‌داریم که می‌تواند در راستای ارتقای خدمات آموزشی این مرکز به دانشجویان باشد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon