ظرفیت‌های شهرستان سرعین توسط دانشگاه پیام نور معرفی می‌شود


ظرفیت‌های شهرستان سرعین توسط دانشگاه پیام نور معرفی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: موقعیت استراتژیکی شهرستان سرعین توسط دانشگاه پیام نور اردبیل در سطح ملی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهرداد محرم‌زاده بعد از ظهر امروز در  نشست با فرماندار شهرستان سرعین اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در مسیر معرفی و شناسایی ظرفیت‌های مناطق مختلف استان برای مردم تلاش و جدیت می‌کند تا از این طریق بتوانیم زمینه جذب و جلب بیشتر سرمایه‌گذاران و گردشگران را در استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به شاخصه‌های شهرستان سرعین در حوزه‌های گردشگری اعم از آب‌های گرم معدنی و پیست اسکی آلوارس گفت: شاخصه‌های ممتاز شهرستان سرعین سبب شده تا این شهرستان جزو 5 منطقه نمونه و گردشگرپذیر کشور معرفی شود که باید از این فرصت به نحو شایسته و ممتاز استفاده و از دستاوردهای علمی و پژوهشی برای توسعه این ظرفیت‌ها بهره‌برداری شود.

محرم‌زاده وجود آب‌های گرم این شهرستان را ظرفیتی بسیار عظیم برای شهرستان دانست و بیان کرد: شهرستان سرعین در این حوزه در سطح ملی حرف برای گفتن داشته و می‌تواند از این ظرفیت عظیم آب‌های گرم معدنی در مسیر جلب بیشتر مسافران و گردشگران و سرمایه‌گذاران استفاده کند که این امر مستلزم برنامه‌ریزی برای معرفی و شناساندن این ظرفیت عظیم در سطح ملی و حتی بین‌المللی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با اشار به ظرفیت‌های مختلف شهرستان سرعین تصریح کرد: این شهرستان دارای موقعیت استراتژیکی بسیار خوبی بوده که می‌تواند زمینه توسعه آن را به بار آورد و باید برای معرفی و شناساندن این موقعیت در سطح ملی تلاش و جدیت شود که برگزاری همایش ملی سرعین‌شناسی نیز در این راستا برگزار می‌شود تا بتوانیم در این حوزه گام‌های جدی را برداریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه برگزاری همایش سرعین‌شناسی افزود: در آینده‌ای نزدیک فراخوان مقالات این همایش در سطح ملی آغاز می‌شود تا در این زمینه  از بین مقالات برتر آثار کاربردی و عملیاتی را انتخاب و در راستای پیشبرد توسعه این شهرستان به کار ببندیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon